جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35426 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

وظایف خبرنگاران درجریانهای سیاسی حجت الاسلام ابراهیم زاده: آنچه که درقلم زدن و نوشتن خبرنگاران مهم است همان صداقت و راستگویی است که درجریان های سیاسی نباید ازهیچ کس جز خدا بهراسند. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل که بمناسبت شهادت […]

وظایف خبرنگاران درجریانهای سیاسی

حجت الاسلام ابراهیم زاده: آنچه که درقلم زدن و نوشتن خبرنگاران مهم است همان صداقت و راستگویی است که درجریان های سیاسی نباید ازهیچ کس جز خدا بهراسند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل که بمناسبت شهادت مظلومانه شهید رسانه صارمی برگزارشد، بیان داشت: تقارن این ایام با شهادت بزرگترین مخبر واقعه کربلا، امام زین العابدین می تواند طلیعه الگوبرداری از حق طلبی آن امام همام باشد.

وظایف خبرنگاران درجریانهای سیاسی

حجت الاسلام ابراهیم زاده به جنگ شناختی وجنگ معرفتی که این روزها برسر زبان هااست اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام بعداز رحلت نبی اکرم اسلام جنگ شناختی و معرفتی علیه اهل بیت علیهماالسلام آغاز شد و این چیز نو و جدیدی نیست.

وی در ادامه افزود: پس از شکل گرفتن جنگ شناختی و معرفتی، تراژدی کربلا نیز شکل گرفت چراکه با تحریف واقعیت ها و خدشه دار کردن سنتهای الهی و تضعیف و تحقیر اهل بیت در قالب این جنگ در ابتدای امر ترور شخصیتی صورت گرفت بعد از آن ترور فیزیکی را انجام دادند.

ترور شخصیت در جنگ معرفتی

ابراهیم زاده تصریح کرد: وقتی امت و مردم را با جنگ شناختی و معرفتی از اهل بیت جدا کردند، آن وقت حذف فیزیکی اهل بیت کارآسانی شد.

به گفته رئیس آموزش و پرورش آمل در جنگ معرفتی اسلام را وارونه تحویل مردم و امت پیغمبر دادند.

هوشیاری امت در برابر جنگ شناختی و معرفتی

وی همچنین تاکید کرد: اگر امتی متوجه عواقب جنگ شناختی و معرفتی نباشد و اگر کسانیکه مسئولیت دارند و خواص جامعه هستند و کسانیکه رسانه در دست آنهاست در وظیفه آگاهی بخشی کوتاهی کنند جامعه به جهالت دوران ابدغیث خواهد رفت که برای مرگ میمونش ۷۰ مسلمان تشیع جنازه کردند و بلاد اسلام سیاه پوش شد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده اذعان داشت: امروز اگر من و شما به رسالتمان عمل نکنیم و مخابره حقیقت ها و واقعیات نباشیم یقینا واقعه کربلا بار دیگر اتفاق خواهدافتاد.

رسالت خبرنگاران در عصر جدید

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل بابیان اینکه شغل خبرنگاران شغل ظریف و سختی است ابراز داشت: رسالتی را که شما خبرنگاران بر دوش دارید رسالتی بس عظیمی هست که درحال حاضر با سیاه نمایی جنگ دشمن روبرو هستید که حقایق را جلوه نمی دهد.

وی بزرگنمایی مشکلات توسط معاندین را یکی از حربه های جنگ شناختی توصیف کرد و اظهارداشت: چه کسانی باید در مقابل این جنگ معرفتی بایستد جز خبرنگارانی که قلم به دست دارند.

ابراهیم زاده با تاکید براینکه آن خبرنگاری که در قلمش بیان حقایق را در نظر دارد در واقع جامعه خود را بدرستی می سازد، ابراز کرد: یاد و خاطره شهدای خبرنگاران، صارمی، فرهادی، شهید آوینی و شهدای مدافع مقدس حسن باقری یادآور حماسه سازی برای جامعه ای سالم بود که برای کشور خود قدم برداشتند و در این راه به شهادت رسیدند و الگویی متناسب با جایگاه خبرنگاران شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید