یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36639 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بااهداف عادلانه واقدام عالمانه آمدم مهدی مهدوی با مدرک دکترای ادبیات عرفانی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از اهالی پاشاکلای دشت سرشهرستان آمل با ورود به دانشگاه تربیت معلم شهیدرجایی و کسب رتبه برتر این دانشگاه به شغل شریف معلمی آموزش و پرورش مشغول شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکترمهدی مهدوی […]

بااهداف عادلانه واقدام عالمانه آمدم

مهدی مهدوی با مدرک دکترای ادبیات عرفانی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از اهالی پاشاکلای دشت سرشهرستان آمل با ورود به دانشگاه تربیت معلم شهیدرجایی و کسب رتبه برتر این دانشگاه به شغل شریف معلمی آموزش و پرورش مشغول شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکترمهدی مهدوی بابیان اینکه پس از اتمام تحصیلات تکمیلی خود، با اخذ مدرک دکتری ازدانشگاه علامه طباطبایی تهران دردانشگاه پیام نور عضو هیات علمی شدم، از تجربیلت شغلی خود گفت: مدت ۱۴ سال تصدی ریاست دانشگاه پیام نورشهرستان محمودآباد را بعهده داشتم و همچنین ۱۰سال با سمت مدیریت موسسه آموزش عالی نیما انجام وظیفه کردم.

عناوین و تجربیات کاری دکتر مهدوی

وی با اشاره به کسب عناوین نمونه کشوری بعنوان مدیرومدرس دانشگاههای پیام نور مازندران، گلستان و سمنان در سالهای ۸۱ الی ۸۴ ابرازداشت: ارائه دهنده مقالات درهمایش ملی حضرت علامه حسن زاده آملی و کسب رتبه برتر یکی دیگر از افتخارات بنده است.

دکترمهدوی ازهمکاری با برنامه های رادیویی و تلویزیونی می گوید: دربرنامه تبیین گوهرپندهای نهج البلاغه همراه با تحلیل مباحث عاشورایی و شرح ادعیه ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان و ایام محرم بعنوان کارشناس و تحلیل گر حضور و همکاری داشتم.

حمایت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی آمل

این سخنران برجسته علمی و مبلغ توانمند، از اهداف و برنامه هایش جهت حضور در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رای زنی هایی که خواهم داشت، توسعه دانشکده علوم پزشکی یکی از برنامه هایی است که در دست دارم.

استفاده بهینه امکانات درصنایع گردشگری

به گفته مهدی مهدوی یکی از منابع چرخش مالی شهرستان آمل می تواند درحوزه گردشگری باشد، توجه و توسعه طبیعت گردی، بوم گردی و حمایت از تورلیدرهای گردشگری و تسهیل در مجوزات لازم و ایجاد گردشگری اقامتی، همچنین شناسایی سایت های گردشگری و سرمایه گذاری بخش خصوصی می شود از پتانسیل موجود طبیعت این شهرستان به نحو احسنت استفاده کرد که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است.

وی یکی از اهداف مهم کاری خود در مجلس را حمایت کامل و رفع موانع صنایع موجودشهرستان آمل عنوان کرد و اظهارداشت: باتوجه به مزیت نسبی منطقه و آمایش سرزمینی صنایع کشاورزی آمل که قطب اول استان را بخود تخصیص داده باید حمایت ازصنایع کشاورزی، دامداری و صنایع سنگین شهرکهای صنعتی دراولویت کاری مجلس دوازدهم باشد.

رفع موانع با اتصال حکمرانی و مردم

دکترمهدی مهدوی با اظهارامیدواری ازهمکاری حکمرانی خوب ومتعالی با ۳ضلع نمایندگان دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی دراستان و شهرستان بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از نخبگان در حکمرانی شهرستان با سیاست خردجمعی می تواند جهت رفع موانع و مشکلات درعرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کمکهای شایان توجهی را به دولتمردان داشته باشد که وظیفه نماینده منتخب مردم در مجلس حلقه اتصال نخبگان با دولتمردان هست.

پیگیری حقوق معیشتی جامعه

این مدیرومدرس حاذق دانشگاه های پیام نوراذعان داشت: پیگیری حقوق و تامین معیشت جامعه تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد و ساماندهی امورجوانان با فعال نمودن خانه جوانان شهرستان که چندسالی است غیرفعال می باشد می تواند با پیگیری برنامه های مدون بارقه ای از امید را درخانواده ها جهت محرئمیت زدایی و اشتغالزایی رقم بزند که از اهم کارهای بنده در مجلس خواهدبود.

بااهداف عادلانه واقدام عالمانه آمدم

 دکترمهدی مهدوی تصمیم عاقلانه، اقدام عالمانه برای اهداف عادلانه را از سیاستهای کاری خود دانست وتصریح کرد: توازن در سیاست، مدیریت و علم با حفظ اصالتها می تواند نقش بسزایی در فرهنگ اجتماع مدنی جامعه کنونی ما داشته باشد که حتما آنها را برای اعتلای شهروندان آملی پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید