شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36636 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۱۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

باشعارقانون برای همه آمدم اصغرعلی زاده، حقوقدان و کارشناس وزارت دادگستری با کد ۱۸۹ انتخاباتی از اهدافش برای حضور دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت. اصغرعلی زاده از روستای نرگس مرزدابوی شهرستان آمل بامدرک کارشناسی ارشد حقوق، در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل ازموفقیت درآزمون استخدامی وزارت دادگستری با اخذ رتبه یک بعنوان […]

باشعارقانون برای همه آمدم

اصغرعلی زاده، حقوقدان و کارشناس وزارت دادگستری با کد ۱۸۹ انتخاباتی از اهدافش برای حضور دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت.

اصغرعلی زاده از روستای نرگس مرزدابوی شهرستان آمل بامدرک کارشناسی ارشد حقوق، در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل ازموفقیت درآزمون استخدامی وزارت دادگستری با اخذ رتبه یک بعنوان کارشناس حقوقی این وزارتخانه و چگونگی اشتغالش در وزارت دادگستری، همچنین خدمت در جایگاههای مختلف این وزارتخانه می گوید: از سال ۱۳۸۰ باحضوردراین وزارتخانه دربخش های مختلف واحد حقوقی معاونت هماهنگی و ارتباطات ، دفتر هماهنگی و ارتباطات با قوه مجریه، واحد رسیدگی به دعاوی اشخاص علیه نهادهای دولتی در دیوان عدالت اداری و دفترامور دیه بیت المال وزارت دادگستری خدمتگزار مردم بودم.

تجربیات اندوخته از ۳ قوه

به گفته علی زاده: درطول این سالها با کسب تجربیات ارزشمندی که در ارتباط با دستگاهها و نهادهای ذیربط ۳ قوه کشور کسب نموده؛ شناخت ضعف ها و ناکارآمدی های ساختاری واجرایی موجود را همراه داشت.

این حقوقدان به دغدغه اش نسبت به احقاق حقوق مردم و پیگیری مطالبات بحق آنها اشاره کرد و افزود: همین امر مرا بر آن داشت تا با عضویت در کانون وکلای دادگستری مرکز و خدمت درعرصه وکالت ومشاوره درپرونده های مهم حوزه های شهرداری، راهسازی، ثبتی و ملکی، گردشگری، کشاورزی، و همچنین همکاری با شرکت های بین المللی توفیقات فراوانی بدست آورم.

باشعارقانون برای همه آمدم

وی با طرح این سوال که«آیا قانون برای همه» به نحو شایسته و نگاه یکسان برای تمام اقشار و گروههای مختلف جامعه اجراء می گردد؟ ادامه داد: با توجه به این مهم سوالات دیگر نیز درخصوص اینکه آیا نظارت دقیق و جدی بر اجرای قوانین مصوب خانه ملت در بخش های مختلف صورت میپذیرد؟ من را بر آن داشت تا با احساس ادای دین و دغدغه ای که به احقاق حق مردم هزارسنگر آمل در مجلس دیدم درمیدان رقابتی انتخابات این دوره ازمجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده مردم در صحن مجلس ورود پیدا کنم.

اصلاح قانونگذاری و نظارت

علی زاده بااظهار امیدواری تصریح کرد:با تکیه بر اندوخته ها و تجربیات و توانمندیهایم تمام تلاش خود را برای حضوری موثر در عرصه اصلاح قانونگذاری و نظارت بعنوان ۲ رکن اساسی مجلس، نقش خود را در بهبود شرایط زندگی مردم و پیگیری مشکلات و حقوق آنها ایفا کنم.

برنامه های اجرایی درسطح ملی

این کارشناس حقوقی از جمله برنامه هایی را که در اولویت کاری اش قرار دارد را در عرصه کلان، تصویب اصلاح قوانین عنوان و بیان کرد: از اولویت های کاری بنده اصلاح قوانین در حوزه اقتصادی با درنظر گرفتن کاهش تورم و رونق تولید بصورت حذف قیمت گذاری دستوری است.

وی حل موضوع مسکن بخصوص اجرای تسهیلات ازدواج و اشتغال جوانان را از اهم برنامه های خود توصیف و اظهارداشت: بهبود و ارتقای نظام سلامت و تامین اجتماعی از دیگر برنامه های کلان اینجانب هست.

رفع چالش های فراروی شهرستان آمل

اصغرعلی زاده، همچنین با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه انتخاباتی ام درشهرستان آمل یکی دیگر از دغدغه های برنامه ریزی بنده در مجلس هست، اعلام کرد: حل ریشه ای بحران مدیریتی پسماند شهرستان و حفظ منابع طبیعی که بعنوان بیت المال مردم محسوب می شود و ورود شیرابه های آن منابع آب و خاک کشاورزی را مورد تهدید قرار داده است از برنامه های اولویت دار من با حضوردرمجلس خواهدبود.

این حقوقدان اذعان داشت: رفع دغدغه های کاری و معیشتی کشاورزان بخصوص شالیکاران از تولید محصول آنها تا فروش دربازارعرضه، پیگیری اتمام پروژه ملی جاده هراز، حمایت از توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان نیز جزء لیست کاری ام در مجلس هست.

عهد وفاداری با مردم آمل

اصغرعلی زاده، با تقدیر ازحسن اعتماد مردم آمل سرفرازبخود اظهار امیدواری کرد با عنایت الهی نماینده شایسته بوده و صدای رسای ولی نعمتان آملی در خانه ملت باشد.

باشعارقانون برای همه آمدم
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید