یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36644 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اولویتهای مهدوی در مجلس دکتر مهدی مهدوی با کد تاییدیه ۲۳۴ و شعار تصمیم عاقلانه، اقدام عالمانه برای اهداف عادلانه پا در عرصه انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشت. مهدی مهدوی درپاسخ به سوال پایگاه خبری سیده آمل که یک نماینده مردمی در مجلس چگونه می تواند جلب اعتماد شهروندان شهرش را داشته […]

اولویتهای مهدوی در مجلس

دکتر مهدی مهدوی با کد تاییدیه ۲۳۴ و شعار تصمیم عاقلانه، اقدام عالمانه برای اهداف عادلانه پا در عرصه انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذاشت.

مهدی مهدوی درپاسخ به سوال پایگاه خبری سیده آمل که یک نماینده مردمی در مجلس چگونه می تواند جلب اعتماد شهروندان شهرش را داشته باشد، گفت: برنامه های اعتمادسازی یک نماینده یعنی یک نماینده ببیند چه کاری را باید انجام دهد تا اعتماد مردم شهرش را به خود جلب کند.

توانمندی های یک نماینده خوب

وی که جلب اعتماد مردمی را به نمایندگان همان جلب اعتماد مردم به نظام دانست و افزود: یک نماینده خوب یک نماینده ای است که اولا قانون را خوب بداند تا بتواند در وضع قانون نظرات درستی دهد و نکته دوم اینکه نظارت خوبی هم برقانونگذاران داشته باشد.

به گفته مهدوی وقتی مردم ببینند که یک نماینده بر قوانینی که وضع می شود نظارت خوبی هم دارد مردم به آن نماینده خوش بین می شوند که متعاقبا این اعتماد خوش بینی مردم به نظام را همراه خواهد داشت.

بکارگیری کارشناسان نخبه شهرستان

وی به چگونگی برنامه ریزی برای رفع مشکلات شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی پرداخت وعنوان کرد: با کمک کارشناسان خبره شهرستان آمل طی چند ماه اخیر تمام مشکلات شهرستانم را همراه با ارائه راه حل و راهکار احصاء کردم که به ۲۷ مورد رسیدیم.

اولویتهای مهدوی در مجلس

دکترمهدی مهدوی با بیان اولویت های این مشکلات، اظهارداشت: به ترتیب اولویت رفع چالش پسماند زباله سایت عمارت هست که چه باید کرد تا آسیب های جدی زیست محیطی و سلامت مردم از این مکان برچیده شود.

وی مساله چالش های فرا روی پسماند عمارت آمل را تنها برای شهرستان آمل ندانست و بیان کرد: نماینده آمل باید نمایندگان شهرهای مجاور که از آب رودخانه هراز برای آبیاری مزارع خود استفاده می کنند را در برنامه های دفع این معضل همراه سازد.

حل مشکلات کشاورزان

این استاد دانشگاه ادامه داد: مساله اولویت دار شهرستان آمل که حتی می تواند از مشکلات شالیکاران دیگر شهرستان های استان باشد مساله کشاورزان شالیکار و تولیدات برنج تا بازار فروش هست که با واردات بی رویه به کشاورزی استان ما لطمات زیادی وارد آمد.

همراه کردن نمایندگان شهرهای مجاور

مهدوی بااستناد برسخنان بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران که«مجلس در راس امورهست» خاطرنشان شد: یک نماینده توانمند و مقتدر می تواند با تصمیمات خود دولت را وادار کند تا در فکر برنامه های بهتری برای آسایش و آرامش امنیت اقتصادی و اجتماعی مردم قدم بردارند چراکه با شعار کاری از پیش نخواهدرفت و نماینده آمل باید همراه با نمایندگان دیگر استان همصدا در کمیسیون کشاورزی حضور یابند و به نفع کشاورزان دلسوزانه تر وارد عمل شوند.

تسریع در اجرای های روستایی

وی تسریع در اجرای طرح هادی و رسیدگی به روستاها را از دیگر برنامه های اولویت دار خود خواند و اذعان داشت: نباید طرح هادی روستاها نیمه کاره رها شود و اهالی هر روستا تا ۱۰ سال دیگر منتظر اتمام طرح و سازندگی روستا باشد بلکه باید طرح هادی یک روستا بصورت کامل اتمام یابد بعد برای اتمام کار طرح هادی روستای دیگر اقدام شود.

شهر موفق همراه با نماینده موفق

دکتر مهدی مهدوی تصریح کرد: اگر یک نماینده، با کمک مشاورین خودبرنامه های جهت داری برای ۴ سال خدمتش تبیین کند و آنها را عملا به پایان ببرد ما قطعا شاهد رفع چالش های پیش روی مردم شهرستان خواهیم بود تا هم مردم را نسبت به خود و هم مردم نسبت به نظام اعتماد پیداکنند و درآخر شهری موفق را داشته باشیم.

اولویتهای مهدوی در مجلس
اولویتهای مهدوی در مجلس
seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید