یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36651 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گاهی وقتها برای خلاصی از فشار زندگی؛ دلمان را با این بیت از شعرماندگار سهراب سپهری آرام می کنیم« چشم ها راباید شست، جوردیگر باید دید» اما درفرا سوی زندگی پرفراز و نشیب ما،تصمیمات افراد جامعه که سرنوشتی را برای یکدیگر رقم می زنند بازگوی حقایق تلخی است که دل را ناآرام و زبان را […]

گاهی وقتها برای خلاصی از فشار زندگی؛ دلمان را با این بیت از شعرماندگار سهراب سپهری آرام می کنیم« چشم ها راباید شست، جوردیگر باید دید» اما درفرا سوی زندگی پرفراز و نشیب ما،تصمیمات افراد جامعه که سرنوشتی را برای یکدیگر رقم می زنند بازگوی حقایق تلخی است که دل را ناآرام و زبان را به وا گویی تلخیها باز می کند و خبرها ملال آور می شود.

یادداشتی از گلنازپیغمبرزاده، مدیرمسئول پایگاه خبری سیده آمل و نماینده روزنامه کیهان در شهرستان آمل پیرامون حواشی انتخابات مجلسی ها ازحضورآیت الله صادق آملی لاریجانی درشعبه اخذ رای مسجد چهارده معصوم شیخ فضل الله نوری آمل تا ازدحام جمعیت ناشی از قطع اینترنت و….

توصیه های سلیقه ای

قلم به دستانشان، سرها بالا روبه لیست کاندیداها همراه با کد انتخاباتی که چسبانده روی دیوار بالای میز تحریربود.

و زمزمه هایی که به گوش می رسید: تو به کی رای میدی؟  نمی دونم.  ببینیم اسم کی بهتره .

یکی از حاضرین: من به x رای میدم. و دیگری نه y رو رای بده بهتره و …. و افرادی هم که از قبل کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده بودند و آگاهانه اسامی را نوشتند و سریع شعبه اخذ رای را ترک کردند.

و رای اولی هایی که با اعتماد و اطمینان به کاندیدای مدنظرشان اذعان داشتند دیگر بزرگ شده اند پس باید در تصمیمات بزرگ کشور مشارکت کنند.

حضور بدون مشارکت

در این بین رای دهندگانی هم بودند که تعرفه سفید را داخل صندوق ها انداختند و یا کلا تعرفه را بدون نوشتن با خود از شعبه اخذ رای بیرون بردند.

حضور کاندیدای مجلس خبرگان در شعبه اخذ رای

اما حضور آیت الله صادق آملی لاریجانی پس از سالها در شعبه اخذ رای مسجد چهارده معصوم شیخ فضل الله نوری آمل برای همگان جالب و غیرمترقبه بود، حضوری که اینچنین دربین مردم عادی شهروندی آمل وهمراه با صف رای دهندگان شاید برای خیلی از حاضرین جای سوال داشت و این همزمان با قطع اینترنت و ایجاد ازدحامی از جمعیت مردمی شد.

طرح مشکلات مردمی و پاسکاری کاندیدا

همین امر، من رابعنوان خبرنگار رسمی کشور برآن داشت تا وضعیت بد اینترنتی کشوررا به این مقام بلندپایه و طراز اول کشور بعنوان یک مسئول ازاهالی شهرما آمل یادآور شوم.

پاسخ صادق لاریجانی این مسئول که درمجلس شورای نگهبان و مصلحت نظام سمت داشته و می تواند حرفی برای تذکر به مسئولین ذی ربط داشته باشد، مانند مسئولین دیگر در پاسخ به سوال خبرنگار پاسکاری به ردیف بعدی وزیر ارتباطات را ترجیح داد.

حواشی اخبار شعب رای گیری

در ادامه، اواخر شب تفاوت چشم گیر تعداد آراء در صندوق های مساجد و مدارس بود که باتوجه به اتمام رای گیری برخی از صندوق های مدارس هنوز پر نشده بود درحالیکه مساجد برای چندمین بار صندوق های اخذ رای را به اتاق قرنطینه انتقال داده بودند.

و موضوع لاینحل درگیری ها و شایعات انتخاباتی خرید و فروش آراء، پشت درهای شعب اخذ رای؛ استرس کارناظرین و بازرسان و مجریان حاضر درپای صندوق های رای را زیاد می کرد و افراد جو گیر که از آب گل آلود برای شخصیت گم شده خود ماهی های پلاستیکی صید می کردند.

این همه داستان یکروزه ازتلاش ۱۰ روزه ماراتن انتخاباتی درستادهای انتخاباتی بود که درنهایت آن فردی متصدی منتخب نمایندگی شهر را بعهده می گیرد که با همه این هزینه ها باید بارگران و سنگینی را طی ۴ سال کرسی نشینی بهارستان بردوش بکشد

وانتظارمردم به این اطمینان واعتماد از نماینده خودکه دربهارستان زبان گویای نه تنها شهروندان  شهرش بلکه ناظری بر قانونگذاران برای برقراری عدالت اجتماعی باشد، کاری کند کارستان و تحول و تغییری که بارقه ای از امید را برای مردم صبور ایران به ارمغان آورد.

نتایج ماراتن انتخاباتی آمل

و در آخر نتیجه این مسابقه همگانی با لیست ارسالی از فرمانداری شهرستان آمل خاتمه یافت.

آمار نهایی فعلی مجلس شورای اسلامی نتایج آرا مجلس شورای اسلامی در آمل:

۱_ رضا حاجی پور: ۲۸۴۱۵

 ۲_ بهروز عیسی زاده: ۱۹۹۱۱

 ۳_ سیدحسین حسینی: ۱۳۲۳۲

 ۴_ مهدی مهدوی: ۸۱۰۳

 ۵یحیی یوسف پور: ۳۶۷۹

 ۶_ محمدباقر تورنگ: ۲۸۸۲

 ۷_ مصطفی مهدی نژاد نوری: ۲۳۵۱

 ۸_ کریم شکری: ۲۳۲۳

 ۹_ یعقوب آذرگشت: ۲۲۵۳

 ۱۰_ جواد صلواتی: ۲۰۶۶

 ۱۱_ قاسم روح اله زاده اندواری: ۱۹۰۸

 ۱۲_روح اله اسلامی: ۱۹۰۰

 ۱۳_ رضا متولی: ۱۴۸۲

 ۱۴_ اصغر علی زاده: ۱۳۰۱

 ۱۵_ مسعودجوکار درزی: ۱۱۸۸

 ۱۶_ رحمت اله آزاد: ۱۰۲۰

نتایج ماراتن انتخاباتی آمل
نتایج ماراتن انتخاباتی آمل seyyedeamol.ir
نتایج ماراتن انتخاباتی آمل
نتایج ماراتن انتخاباتی آمل seyyedeamol.ir
seyyedeamol.ir
seyyedeamol.ir
seyyedeamol.ir
seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید