پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34532 |
|
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اولویت های آبرسانی درمازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران : تا پایان سال جاری از اعتبارات دولت سیزدهم ۶۳۰ پروژه آبرسانی دراستان به بهره برداری خواهد رسید.  به گزارش سیده آمل: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران در مراسم افتتاح پروژه آب شرب روستای داوود کلای دشت سر آمل باتبریک ایام الله دهه مبارک فجر […]

اولویت های آبرسانی درمازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران : تا پایان سال جاری از اعتبارات دولت سیزدهم ۶۳۰ پروژه آبرسانی دراستان به بهره برداری خواهد رسید. 

به گزارش سیده آمل: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران در مراسم افتتاح پروژه آب شرب روستای داوود کلای دشت سر آمل باتبریک ایام الله دهه مبارک فجر به اجرای طرح‌های آبرسانی درطول سال‌اشاره کردو گفت: درطول امسال ۳۶طرح درهفته دولت،۲۴طرح هفته دفاع مقدس، ۳۱ طرح در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

اولویت های آبرسانی درمازندران

به گفته برارزاده درایام‌ دهه فجر۱۴۰۱ بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در بخش آب هزینه شد که حدود ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این هزینه برای بهره برداری از پروژه های بخش فاضلاب تخصیص یافت.

 وی در ادامه افزود: این هزینه ها در دولت سیزدهم از محل تنش آبی، محرومیت زدایی، محل خیرین و اعتبارات استانی صورت گرفت که بزودی با پیگیری استاندار از اعتبارات ملی تخصیص می‌یابد

کلنگ زنی ۵ پروژه آبی درمازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ازکلنگ‌زنی پنج طرح در دهه فجر خبرداد و مطرح کرد:این اعتبارات موردنظر برای ۶۳۰ طرح تعریف شده و فقط اختصاص به دهه فجر یا هفته دولت ندارد.

برارزاده با اشاره به اینکه طرح مرمت و توسعه شبکه آبرسانی داوودکلا از جمله طرح‌هایی است که سال‌های سال دغدغه مردم روستا و مسئولین بوده است، اظهار داشت: این پروژه به طول ۶ هزار و ۷۰۰ متر با مبلغ یک میلیارد و۷۰۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، همچنین پروژه بختیارکتی، سنگچال و در روستای کمدره کلنگ‌زنی حفر چاه نیز انجام شد.

رفع مشکلات آبرسانی ۴۰۰ روستا در اولویت کار

وی باتاکیدبراینکه بانگاه بلندی برسدهرازومنابع زیرزمینی و ۴۰۰ روستا باید خدمات لازم داده و منابع زیرزمینی هم در بهسازی و هم در حفر چاه رسیدگی شود، افزود: فاضلاب آمل دارای عقب ماندگی ذاتی و سنواتی  است که با پیگیری‌های نماینده آمل از محل صندوق توسعه با چشم انتظاری ۱۰ سال تخصیص اعتبار، این اعتبار را برای ماده ۵۶ دستور کار قرار شد که از این اعتبار ۵۰۰ میلیارد در سال ۱۴۰۲ برای پروژه‌های فاضلاب شهر آمل است.

تامین اعتبارات از صندوق ثوسعه اسلامی

بهزاد برار زاده با اعلام اینکه ۶۴ درصد از تامین اعتبارات فاضلاب شهر آمل، از طریق صندوق توسعه و ۳۶ درصد آن از طریق دولت صورت خواهدگرفت، عنوان کرد: تاکنون تسهیلاتی از محل صندوق توسعه اسلامی هنوز انجام نشد، ولی با تلاش نماینده شهرستان بزودی این وام  از محل ماده ۵۶ تامین خواهدشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید