جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34522 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تربیت معلم شغل انبیاست مراسمی بمناسبت چهلمین روزخاکسپاری شهید خوشنام ۸ سال دفاع مقدس در محوطه دانشگاه تربیت معلم واحد خواهران شهرستان آمل، با حضور فرمانده سپاه ناحیه آمل، خانواده های معزز شهداء و مدیرکل دانشگاههای تربیت معلم مازندران برگزارشد. به گزارش پایگاه سیده آمل: حسینی مدیریت دانشگاه تربیت معلم واحد خواهران آمل از برگزاری […]

تربیت معلم شغل انبیاست

مراسمی بمناسبت چهلمین روزخاکسپاری شهید خوشنام ۸ سال دفاع مقدس در محوطه دانشگاه تربیت معلم واحد خواهران شهرستان آمل، با حضور فرمانده سپاه ناحیه آمل، خانواده های معزز شهداء و مدیرکل دانشگاههای تربیت معلم مازندران برگزارشد.

به گزارش پایگاه سیده آمل: حسینی مدیریت دانشگاه تربیت معلم واحد خواهران آمل از برگزاری مراسم چهلم شهید خوشنام در این واحد دانشگاهی خبرداد وگفت: یکی از افتخارات ما این هست که شهیدی از دفاع مقدس در این مکان جای گرفت تا با حضور خود در هرلحظه ازتحصیل دانشجویان مادرس ایثارو مقاومت و شجاعت را تدریس کند.

 

تربیت معلم شغل انبیاست
تربیت معلم شغل انبیاست
seyyedeamol.ir

هیچ شهیدی گمنام نیست

دکترلطف الله مهدوی با اشاره به راه وسیره ماندگار شهدا در تاریخ بیان داشت: هیچ شهیدی گمنام نخواهد بود چون آنکه میداند او که بود خالق هستی است و هم او اجر و مزد بینهایت را شامل حالش می کند و نیازی به نامش در دنیا نیست.

مدیرکل دانشگاههای تربیت معلم مازندران ادامه داد: باید درهمه زمان ها از مظلومیت بسیجیان دفاع شود که چه مظلومانه رفتند، دفاع کردند و هنوز هم هستند بسیجیانی که راه و سیره شهداء را سرلوحه زندگی خود قراردادند و مظلومانه درحال خدمتند.

هم طراز بسیجیان ناب شویم

دکترمهدوی تصریح کرد: اگر کسی خودش را درطراز بسیجی بودن ناب قرار ندهد قطعا ضرر خواد کرد.

تربیت معلم شغل انبیاست

همچنین فرمانده سپاه ناحیه آمل از همه حاضران دراین محفل شهدایی قدردانی کرد و افزود: امروز ما امنیت و زندگی خود را مدیون فداکاری شهداییم و باید از سیره پاک آنها الگو بگیریم.

التماس دعا از مادران شهداء

داغمه چی یادآورشد:یکی ازویژگیهای سیره شهداءداشتن التماس دعا از مادران شهدای هم قطارشان بود تا عاقبت بخیر شوند که شدند.

وی بابیان اینکه هر کس این ارتباط را از شهداء و خانواده آنها بخصوص ازمادران شهیدبگیرد،قطعاشهید دستش راخواهد گرفت، اظهار داشت: دانشجویان عزیز دانشگاههای تربیت معلم امروز به برکت خون این شهداء دراین دانشگاه درس می خوانید و فردا برای تدریس به مدارس می روید، این وظیفه بزرگ تعلیم و تربیت دانش آموزان بعهده شماست.

تربیت معلم شغل انبیاست
تربیت معلم شغل انبیاست
seyyedeamol.ir

سیره شهداء چراغ راه

این فرمانده سپاه خطاب به دانشجویان تاکیدکرد: اگر می خواهید این شهداء دست شما را بگیرند و از شما راضی باشندبه گونه ای تدریس کنید که دانش آموزان شما عظمت جایگاه شهید را درک کنند.

سرهنگ عابدین داغمه چی خاطرنشان شد: چرامی گویند معلمی شغل انبیاء است؟ چون پرورش یک نسل به دستان توست و حضور این شهید خوشنام می تواند مقدمه ای باشد برای سربازی امام زمان تا هم دل امام عصرت شاد شود هم شهیدی که سیره او را در زندگی ات قرار دادی.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید