سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33955 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی درستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با حضور ائمه جماعت،نماینده شهرستان،فرماندارآمل ومسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: علی داداش تبار، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل در ابتدای سخنانش در مراسم گرامیداشت هفته فراجا باتقدیر از سبزپوشان حافظ امنیت شهرستان، اظهارداشت: ۲ […]

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی درستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با حضور ائمه جماعت،نماینده شهرستان،فرماندارآمل ومسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: علی داداش تبار، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل در ابتدای سخنانش در مراسم گرامیداشت هفته فراجا باتقدیر از سبزپوشان حافظ امنیت شهرستان، اظهارداشت: ۲ عبارت “پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس” در شعارامسال هفته نیروی انتظامی موضوعات زیادی را درخود جاداده است که مسئولیت ما را بعنوان حافظان امنیت شهروندان دوچندان می کند.

داداش تبار به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: همیاری و حضور مردم درصحنه های مختلف انقلاب قوت قلبی برای پلیس هست.

امنیت ملی نیاز جامعه مدنی
وی همچنین تصریح کرد:حضور مردم همیشه درصحنه شهرستان بزرگ هزارسنگر آمل که در دهه ۶۰ هم روبروی تروریست ها ایستادند نشان دهنده هوشیاری این شهروندان برای حفظ آرامش وامنیت شهری است که حرکت کوته فکران اغتشاشگران را ابتر کرده و هرگونه اغتشاش را محکوم می کنند
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تاکید براینکه پلیس برای حفظ امنیت شهروندان قطعا با اغتشاشگران بصورت قانونی قاطعانه برخورد خواهد کرد،افزود: حفظ امنیت کشور وظیفه ذاتی پلیس هست که درطول تاریخ برای همه نیروهای امنیتی کشورها تعریف شده است.

تضعیف پلیس به معنای تقویت مجرمین است.

وی با بیاناتی از فرمانده کل قوا ابراز داشت: تضعیف پلیس به معنای تقویت مجرمین است، پلیس موظف است در مقابل مجرمین بایستد و امنیت آحاد مردم را تامین کند، آنکسی که به پلیس حمله می کند در واقع می خواهد مردم را در برابر سارق، مجرمین مواد مخدر، اراذل و اوباش و دشمنان ناموس مردم بی دفاع بگذارد.
پس تضعیف پلیس یعنی تضعیف جامعه و تضعیف شدن کشور در برابر دشمنان است.
وی همچنین ادامه داد: وقتی امنیت داخلی ازبین برود، امنیت مرزی و بدون مرزی هم شکل نخواهد گرفت و درسایه امنیت ملی هست که برنامه های فرهنگی، اقتصادی، علمی و… شکل می گیرد.

تحقق مولفه های قدرت و اقتدار در سایه امنیت

حجت الاسلام یعقوبیان نیز دراین برنامه با استناد به فرمایشات علامه حسن زاده آملی بیان کرد: هرسالکی در سلوکی به درجه آسایش نیاز دارد که تیک تیک ساعت هم مزاحمش نشود.
امام جمعه آمل خطاب به نیروهای نظامی حاضر درصبحگاه مشترک گفت: به برکت اعتقاد، اخلاص و نورانیت شما هست که اول اقتدار دارید و دوم قدرت دارید و قدرت غیر از اقتدار هست.
وی در تبیین صحبت‌هایش اضافه کرد: قدرت به امور بیرونی و ابزاری برمی گردد و مولفه هر کشوری است، اما اقتدار ربطی به مسائل مادی و ابزار نظامی زمینی، دریایی، هوایی ندارد بلکه اقتدار میزان محبوبیت شما در دل مردم و نوع ارتباط و نسبتی است که مردم با شما برقرار می کنند.

امنیت ملی نیاز جامعه مدنی

تاکید نماینده آمل بر روشنگری مجاهدت ها در انقلاب

نماینده منتخب شهرستان آمل هم باابرازنگرانی ازعملکرد ضعیف مسئولین درجهاد تبیین برای نسل جوان ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر ما درتبیین مجاهدت‌های بزرگ مردان و شهدای ۴۳ سال انقلاب اسلامی و روشنگری نسل جوان کوتاهی کردیم که امروز شاهد این آشوب ها و برهم زدن امنیت کشور شدیم.
به گفته حاجی پور، مجاهدت هزار و پنجاه شهید دفاع مقدس و ۶۱شهید نیروی انتظامی باید در جهاد تبیین و نهضت روشنگری باحضور مجاهدان و رزمندگان و خانواده های شهدا در مدارس و دانشگاهها روایت شود تا جوانان ما بدانند انقلاب چه سختی هایی را پشت سر گذاشته است.

تقدیر ریاست شورای تامین از برقراری امنیت در آمل

همچنین سید عباس حسینی فرماندار شهرستان آمل در این مراسم خاطرنشان شد: حضور مقتدرانه سبزپوشان سپاه پاسداران و یگان ویژه فاتحین و آتش نشانان و هلال احمر درکنار نیروی انتظامی، یعنی ما همه از یک خانواده ایم و برای حفظ امنیت و آرامش و آسایش شهروندان شهرمان می کوشیم.
حسینی با بیان اینکه بنده بعنوان ریاست شورای تامین، خدمتگزار مردم شهرستان هستم، تاکید کرد: از طرف تک تک اعضای شورای تامین کمال قدردانی و تشکر را از شما پاسداران امنیت در تامین امنیت و آرامش این شهر که مجاهدانه تلاش کردید و ایثارگران درصحنه از جان مایع گذاشتید دارم.
به گفته فرماندار شهرستان آمل قطع به یقین آرامش و صلح آمال و آرزوی همه جوامع بوده و هست که همه ما بستر توسعه را از این مسیر می بینیم که درکشوراین امنیت را مدیون نیروی انتظامی همیشه آماده به دفاع هستیم.

امنیت ملی نیاز جامعه مدنی
امنیت ملی نیاز جامعه مدنی Seyyedeamol.ir
امنیت ملی نیاز جامعه مدنی
امنیت ملی نیاز جامعه مدنی

امنیت ملی نیاز جامعه مدنی
امنیت ملی نیاز جامعه مدنی
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید