دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33965 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

زمانی زندگی رنگ خوش به خود می گیرد که والدین از بدو تولد فرزندان خود، پرورش وتربیت درستی را برای آینده بی دغدغه از دلهره های اخلاقی آنها، داشته باشند ۱۶تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ روزجهانی و هفته ملی کودک در سراسر کشور با شعار” حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی” برهمه کودکان ونوجوانان ایران زمین […]

زمانی زندگی رنگ خوش به خود می گیرد که والدین از بدو تولد فرزندان خود، پرورش وتربیت درستی را برای آینده بی دغدغه از دلهره های اخلاقی آنها، داشته باشند

۱۶تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ روزجهانی و هفته ملی کودک در سراسر کشور با شعار” حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی” برهمه کودکان ونوجوانان ایران زمین مبارک باد.
شکارافرقدان، مدیریت کانون فکری پرورشی شهرستان آمل در گفتگو با سیده آمل با تبریک روز جهانی و هفته ملی گرامیداشت کودکان کشور اظهار داشت: آموزشی به ثمر می نشیند که از پرورش درستی بهره مند شده باشد.

رنگ خوش زندگی باکودکان صالح

وی همچنین تصریح کرد: آینده ساختنی است و از آن ماست. اگر کودکان ما پرورش خوبی در دامان والدین خود داشته باشند قطعا آموزش های مدارس نتیجه بهتری راخواهدداشت وناهنجاری‌های جامعه بر کودکان ما تاثیر نخواهد داشت.

برتری کانون فکری پرورشی آمل در کشور
مدیریت کانون فکری پرورشی آمل از برتری این مجموعه در فستیوال‌های کشوری و بین المللی خبر داد و افزود: بخش های قصه گویی، تاتر و بخش لالایی این مرکز رتبه اول کشور را کسب نموده است.

تاثیر رفتار والدین بر تربیت کودکان

فرقدان باتاکید بر آموزش‌های غیرکلامی و غیرمستقیم اظهارداشت: کودکان آینه تمام کمال رفتار والدین هستند
وی همچنین تصریح کرد: این پدرها و مادران هستندکه اولین گام پرورش کودک را با اخلاق، روش زندگی مناسب و رعایت هنجارها درخانه برای نسل آینده خود برمی‌دارندوهویت شخصیت فرزندان خودرا می سازند.

فرقدان تربیت کودکان را به پرورش درخت سالم تشبیه کرد و گفت: اگر نهال امروز را به موقع آب و نور و خاک سالم بدهیم قطعا فردا درخت پر محصول سالم خواهیم داشت که بدون دغدغه در کوران حوادث خود را حفظ می کند.
این مدیر کانون فکری پرورشی برای داشتن نسل سالم توصیه کرد: با کمک از رهنمودهای سیره معصومین و پیوستن به ریسمان الهی می توانیم خانواده ای سالم و بدون دغدغه ای داشته باشیم.

برنامه های متنوع کانون
مدیریت کانون فکری پرورشی شهرستان آمل با تقدیر از همکاری خانم رحمان پور در بخش فرهنگی و خانم قناعت در بخش هنری ابراز کرد: تعداد ۵۳۰ کودک از ۶۰ برنامه کانون استفاده می کنند .
به گفته فرقدان: هدف از مراجعه والدین به این مرکز کسب مهارت کودکان وآشنایی آنهابا مدیریت رفتارهای جمعی واجتماعی است که خداراشکر تاکنون توانستیم موجب رضایت والدین باشیم.
وی همچنین بیان داشت: کانون زبان ایرانیان نیز با بهره از اساتید مجرب زیر مجموعه این مرکز هست که خانواده ها می توانند درکلاس های آن شرکت کنند.

فرقدان از عضویت کودکان معلول و اوتیسم در این کانون خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مانند نمایش های سیار و پیک امید در مناطق آسیب و روستاهای محروم خیلی مورد اقبال خانواده ها قرار گرفت که در مناسبت‌های مختلف این برنامت ها اجرا و ادامه خواهد داشت.

رنگ خوش زندگی باکودکان صالح
رنگ خوش زندگی باکودکان صالح
Seyyedeamol.ir
رنگ خوش زندگی باکودکان صالح
رنگ خوش زندگی باکودکان صالح
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید