چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33478 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

افتتاح پردیس سینمایی مهرهمافران نوشهر افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران‌نوشهر در نیمه دوم تیرماه سال جاری به گزارش واحد خبری سیده آمل: سعید پورقاسم مدیریت امورسینمایی مازندران از افتتاح پردیس سینمایی مهرهمافران درنوشهر خبرداد و افزود: امروزه در میان اقسام مختلف هنر، هنر هفتم (سینما)، هم به سبب کثرت رجوع و اقبال عمومی به‌ آن […]

افتتاح پردیس سینمایی مهرهمافران نوشهر

افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران‌نوشهر در نیمه دوم تیرماه سال جاری
به گزارش واحد خبری سیده آمل: سعید پورقاسم مدیریت امورسینمایی مازندران از افتتاح پردیس سینمایی مهرهمافران درنوشهر خبرداد و افزود: امروزه در میان اقسام مختلف هنر، هنر هفتم (سینما)، هم به سبب کثرت رجوع و اقبال عمومی به‌ آن و هم بدلیل میزان اثرگذاری آن درمقایسه بادیگراقسام هنراز جا یگاه ویژه ای برخوردار است.

افتتاح پردیس سینمایی مهرهمافران نوشهر

وی ادامه داد: سینما صنعتی فرهنگ ساز است که نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت افراد و جوامع و شیوه و سبک زندگی آن ها داشته و دارد.

پور‌قاسم با اشاره به در پیش بودن افتتاح پردیس مهر همافران در روزهای آینده تأکید کرد پردیس های سینمایی، فرصتی برای توسعه رفاه و آسایش عمومی است.
وی همچنین تصریح کرد: دراین راستا موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز با هدف اشاعه فرهنگ دینی و ملی در صدد توسعه و تجهیز سینماهای سطح کشور است و دراین خصوص،با عنایت به نیاز شهرستان نوشهر، در سال جاری در استان، مقرر گردید مراحل راه اندازی پردیس سینمایی مهر با چهار سالن نمایش مدرن در مجتمع همافران نوشهر آغاز گردد و با اقدامات انجام شده توسط این مجموعه سینمای‌ مذکور ظرف مدت ۴ ماه آماده بهره برداری شد و این مهم محقق گردید.
شایان ذکر علاقمندان هنر سینما عموم مخاطبین هنر دوست اینکه از نیمه دوم تیر ماه سال جاری (۱۰روز آینده) پردیس مهر همافران با ظرفیت ۴ سالن نمایش مجهز، آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم خواهد بود.)

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید