جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33483 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پلمپ ۱۰۰ نانوایی متخلف درمازندران دهم تیرماه، بر پایه‌ی مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز صنعت و معدن نامیده شده‌است.  اختصاص این روز، در سالی که با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی است فرصت مناسبی برای تقویت بنیانی مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن است تا به عملکرد آن […]

پلمپ ۱۰۰ نانوایی متخلف درمازندران

دهم تیرماه، بر پایه‌ی مصوبه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز صنعت و معدن نامیده شده‌است.
 اختصاص این روز، در سالی که با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی است فرصت مناسبی برای تقویت بنیانی مهم‌ترین موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن است تا به عملکرد آن نگاهی اندیشمندانه شود. چرا که این بخش در مقام عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه، نقش بسزائی دارد.
به مناسبت روز صنعت و معدن سال ۱۴۰۱ مجیدفانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران باتفاق معاونین و همکاران درقالب میزخدمت دیدار مردمی را درمصلی شهرستان آمل با نمازگزاران و مردم شهرستان داشتند.
فانی درگفتگوی اختصاصی با سیده آمل از توزیع ۱۲۰۰ فقره دستگاه کارت خوان جهت ساماندهی نانوایان استان خبرداد و گفت: تعداد ۴۶۷۰ واحد خبازی در استان مازندران فعال هستند که با نصب دستگاه کارتخوان مراحل قانونی فروش نان صورت خواهد گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: اتفاق خوبی که با نصب دستگاه کارتخوان در نانوایی‌ها قرار است به انجام برسد ضمن اینکه جلوی صف های طولانی و تعطیلی ها ی خودسرانه گرفته خواهد شد، در امر میزان مصرفی آرد در پخت نان نیز ساماندهی می شود.

معرفی سامانه اطلاع رسانی از عملکرد وزارت صمت
درادامه مدیرکل اداره صمت مازندران بامعرفی سامانه اطلاع رسانی سیمبا Simba.ir برای انعکاس عملکرد وزارت صمت افزود: هموطنان درهر جایی از مناطق کشور می توانند از طریق این سامانه از نحوه عملکرد و برنامه های وزارتخانه آشنا شوند.

کاشت درخت جهت جلوگیری از ریزگردها
مجیدفانی درخصوص ریزگردهای تولیدی معادن و آلودگی محیط زیست توسط معدن داران جاده هراز نیز ابراز داشت: ۱۲ درصد حقوق دولتی که معدن داران می پردازند باید صرف پرداخت احیای منابع طبیعی زیست محیطی ازقبیل درختکاری شود که ما این مهم را به جد پیگیر هستیم.
به گفته مدیرکل اداره صمت مازندران ۲ درصد از حقوق دولتی که معدن داران به خزانه دولت واریز می کنند در راستای زیرساخت جاده و راه همان منطقه هزینه می شود.
فانی کنترل و بازرسی بازار عرضه را نیز از وظایف این نهاد دانست و تاکید کرد: طی شناسایی واحدهای متخلف را به دستگاه قضا وتعزیرات حکومتی معرفی کرده و با متخلفان برخورد جدی خواهدشد.

پلمپ ۱۰۰ نانوایی متخلف درمازندران

سید مصیب موسوی معاون نظارت و بازرسی اداره صمت مازندران نیز با بیان اینکه سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰ نانوایی متخلف دراستان توسط دستگاه تعزیرات حکومتی پلمپ شده است، اظهارداشت: درکنار دوستان جهادکشاورزی و اداره کل قله بازرسی ها را در حوزه آرد ونان به جدیت پیگیر هستیم.
موسوی همچنین خاطرنشان شد: تنها ازسوی بازرسی اداره صمت استان ۳۸۰۰ بازرسی در سه ماهه اول ۱۴۰۱ صورت گرفت وتعداد ۶۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان تشکیل و به دستگاه تعزیرات حکومتی انتقال داده شد که درنتیجه به پلمپ ۱۰۰ واحد متخلف درحوزه نان و آرد انجامید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید