چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32155 |
|
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

از هزینه محرم به تجهیز بیمارستان به همت خیرین آملی و رای زنی نماینده شهرستان آمل درحوزه بهداشت،درمان شهرستان آمل از سال گذشته تا کنون انقلاب چشمگیری اتفاق افتاد. گزارش واحد خبری سیده آمل: به همت خیرین طایفه سنگچال دستگاه اکوپرتابل تشخیص بیماریهای قلبی در بخشCCU بیمارستان امام رضای شهرستان آمل با حضور رضا حاجی […]

از هزینه محرم به تجهیز بیمارستان

به همت خیرین آملی و رای زنی نماینده شهرستان آمل درحوزه بهداشت،درمان شهرستان آمل از سال گذشته تا کنون انقلاب چشمگیری اتفاق افتاد.

گزارش واحد خبری سیده آمل: به همت خیرین طایفه سنگچال دستگاه اکوپرتابل تشخیص بیماریهای قلبی در بخشCCU بیمارستان امام رضای شهرستان آمل با حضور رضا حاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل و دکترخسروی، رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل به بهره برداری رسید.

در مراسم تقدیر از خیرین سنگچال و بهره برداری از دستگاه اکوپرتابل بیمارستان امام رضا(ع) آمل، رضا حاجی پور از زحمات رمضانی،ریاست اسبق اداره بهداشت و درمان آمل قدردانی کرد و افزود: امیدواریم دکتر خسروی نیز همان تلاشها و مدیریت میدانی را درپیش بگیرند و پیگیر مسائل درمانی شهرستان دراستان و تهران باشند.

وی بابیان این مطلب که ما درآمل سرمایه دار و خیر کم نداریم ادامه داد:۷۰درصدگردش مالی بانکهای مازندران و صادرات استان به واسطه تلاش تجار و بازرگانان و صنعتگران آملی است وبا حرکت زیبای خیرین سنگچال انتظار میرود خیرین طوایف دیگرآمل نیزدر امور خیرشهر برای بهبود وضعیت شهرستان و رشد و بالندگی آن همت گمارند.

به همت سنگچالیها بخش CCU بیمارستان امام رضای آمل تجهیز شد.

از هزینه محرم به تجهیز بیمارستان

دکترسید رضا قدیرنژاد، ریاست بیمارستان امام رضای آمل با تقدیر از خیرین سنگچالی جهت تامین دستگاه اکوپرتابل تشخیص بیماریهای قلبی برای این مرکز درمانی، اظهار داشت: بیمارستان امام رضای آمل بعنوان بیمارستان جنرال عمومی در مرکز شهرستان پذیرای هر نوع بیماری بخصوص بیماران اورژانسی قلبی، عروقی است که به این دستگاه درخصوص تشخیص بهتر در بخشCCU مراقبتهای ویژه نیاز مبرم بود که امروز به همت خیرین و حمایتهای نماینده محترم شهرستان مرتفع شد.

در ادامه رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه هزینه تامین این دستگاه ۱۱۵ میلیون تومان شد تاکید کرد: اگر رای زنی دکتر حاجی پور نبود این هزینه به ۱ میلیاردو پانصد هزار تومان می رسید که از طریق حمایت ایشان دستگاه اکوپرتابل از هیات امنای ارزی تامین شد.

از هزینه محرم به تجهیز بیمارستان

رحمان نیک بخت از فعالان حسینیه سنگچال در توضیحات بیشتر اضافه کرد: در ایام محرم ۱۴۰۰ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا همه مراسمات عزاداری را تعطیل کردیم و مبلغ قابل توجهی که می بایست برای عزای حسینی خرج میشد راباحمایت دکتر حاجی پور و تامین دستگاه از هیات امنای ارزی برای تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) اختصاص داده ایم

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید