شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32163 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شرایط حضور درکلاسهای درس مدارس باوجود واکسنی که میزنیم شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم پروتکل های بهداشتی را فراموش کنیم، همچنان ازتجمعات غیرضروری اجتناب کرده وشرط حضور در تجمعاتی مانند حضور در کلاسهای درس نیز رعایت نکات اولیه پروتکلهای بهداشتی زدن ماسک و رعایت فاصله احتماعی است. به گزارش واحد خبری سیده آمل: […]

شرایط حضور درکلاسهای درس مدارس

باوجود واکسنی که میزنیم شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم پروتکل های بهداشتی را فراموش کنیم، همچنان ازتجمعات غیرضروری اجتناب کرده وشرط حضور در تجمعاتی مانند حضور در کلاسهای درس نیز رعایت نکات اولیه پروتکلهای بهداشتی زدن ماسک و رعایت فاصله احتماعی است.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: دکتر پژمان خسروی، ریاست اداره بهداشت و درمان شهرستان آمل ازتزریق واکسن در نوبت های مختلف این شهرستان اینگونه آمارداد: تاکنون بیش از ۳۱۴ هزار دوز در نوبت اول و بیش از۲۴۳ هزار دوز درنوبت دوم و ۲۳۰۰ هزاردوز برای نوبت سوم واکسیناسیون کویید ۱۹ درشهرستان آمل انجام شد که درمجموع بیش از ۵۶۰ هزار دوز ما در این شهرستان تزریق داشته ایم.

خسروی با بیان اینکه آمارهای موجود آمارهای نسبتا خوبی از تمایل شهروندان نسبت به تزریق واکسن هست تصریح کرد: این آمارها نشان داده تزریق واکسن خیلی درکاهش ابتلا موارد شدید بیماری و کاهش بستری ها و مرگ و میر موثر بوده است.

  این مسئول سلامت با اظهار اینکه ما معتقدیم تزریق واکسن درزمینه پیشگیری بسیار موثر بوده است، افزود: با پیش بینی هایی که از قبل شده بود انتظار ورود به پیک ششم درآبان ماه را داشتیم که خوشبختانه با واکسیناسیون شهروندان این اتفاق در آمل و شهرهای همجوار اتفاق نیافتاد.

ذخیره خوب واکسن درکشور

وی در ادامه تاکیدکرد: هنوز بیش از۸ درصد جمعیت شهرستان اصلا واکسن نزدند این درحالیست که نوبت دوم تزریق واکسن درحال انجام و برای تزریق نوبت سوم مهیا می شویم.

پژمان خسروی با خواهش از مردم جهت پیگیری تزریق واکسن مرحله دوم خاطرنشان کرد: درحال حاضربا تلاش دولت محترم ذخیره واکسن خوبی برای استان و شهرستان فراهم است و از همینجا اعلام میکنیم این آمادگی را برای واکسیناسیون دوز دوم و حتی تا پایان تزریق دوزسوم را نیز برای همشهریان محترم داریم.

اهمیت تزریق واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال

وی همچنین در توضیحات بیشتر ابراز کرد: واکسن نوبت سوم برای افراد بالای ۶۰ سال شروع شد یعنی بعداز گذشت ۴ ماه تزریق واکسن دوم می توانند برای تزریق مرحله سوم نیز اقدام نمایند

خسروی از اهمیت تزریق دوزهای واکسن کرونا اینگونه گفت: اهمیت تزریق این واکسن بدینگونه است که ایمنی بدن را حفظ می کند و اگر قرار است بخاطر زمانی که طی شده، ایمنی بدن کاهش پیداکند دوز سومی که زده می شود مجددا ایمنی بن را به سطح مطلوب می رساند و انشاالله با انجام همگانی تزریق واکسن ما دیگر شاهد پیک بعدی نباشیم و بتوانیم کلا چرخه ویروس را درهم شکنیم و به شرایط عادی زندگی برگردیم.

شرایط حضور درکلاسهای درس مدارس

وی با اشاره به اینکه با وجود واکسنی که می زنیم شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم پروتکل های بهداشتی را فراموش کنیم، یادآورشد: همچنان از تجمعات غیرضروری اجتناب کرده و شرط حضور در تجمعات نیز رعایت نکات اولیه پروتکلهای بهداشتی زدن ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

رئیس اداره بهداشت و درمان آمل به بازگشایی تدریجی مدارس اشاره و اضافه کرد: قرارشد مدارس به تدریج بصورت حضوری بازشوند اما شرطش رعایت پروتکلهای بهداشتی زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید