چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34223 |
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جنگ شناختی با نظام سلطه سخنان علی قاسمی قبل از خطبه نماز جمعه چالوس با موضوع نتایج واکنش ملت با بصیرت ایران پیروز در جنگ شناختی نظام سلطه با محوریت آمریکا بود.   به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندار شهرستان چالوس در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه این شهربا تبریک ایام هفته بسیج […]

جنگ شناختی با نظام سلطه

سخنان علی قاسمی قبل از خطبه نماز جمعه چالوس با موضوع نتایج واکنش ملت با بصیرت ایران پیروز در جنگ شناختی نظام سلطه با محوریت آمریکا بود.  

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندار شهرستان چالوس در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه این شهربا تبریک ایام هفته بسیج نتیجه گفتمان مقاومت با مدیریت سردار شهید سلیمانی را نابودی داعش دانست و عنوان کرد: متعاقب مبارزات حافظان حریم مرزهای کشور، آزادی زنان و دختران منطقه و حفظ زندگی نوامیس، از جمله زنان ایزدی اقلیم شمال عراق بود.

جنگ دنیا بر سر رسیدن به ایران

قاسمی در ادامه تصریح کرد: در جنگ شناختی همه دنیا با همه ابزار و امکانات به جنگ با ملت ایران برخاست.

وی همچنین ابراز داشت: رئیس سازمان اطلاعات و نظامی اسرائیل در دانشگاه تل آویو به شکست جنگ شناختی علیه ملت ایران در خارج از مرزهای ما اذعان کرد.

کاراترین سلاح بصیرت مردمی است

به گفته این فرماندار: آگاهی و شناخت آحاد جامعه به ابعاد پیچیده و خطرناک جنگ شناختی کاراترین سلاح در مقابله با نظام سلطه است.

وی باتوصیه برانسجام ملت ایران دراین جنگ ترکیبی تاکیدکرد: همه آحاد جامعه به ویژه جوانان، زنان، دانشجویان و دانش آموزان، بازاریان و فرهنگیان با بصیرت ایران  نسبت به تبیین جنگ شناختی با ابزار رسانه و تریبون ها همت و تلاش کنند.

هدف رزمندگان از دفاع حریم و حرمت کشور

قاسمی با اشاره به هدف از مقاومت رزمندگان  افزود: حمله داعش به اربیل ایران قوی بود، اما با تلاش دلاورمردان مرزبان این مدافعان حرمت و آبروی زنان و خاک کشور به حول قوه الهی این حملات ابتر ماند.

وی بابیان اینکه آمریکاواسرائیل با ایجاد رعب درمنطقه و حمایت ازداعش زندگی و آزادی را از،زنان کرد گرفته بود، اضافه کرد: داشتن مردم با بصیرت از نقاط قوت خواهد بود که با همه قوا، مقابل قدرت های جنگ سخت و نرم همچنین همزمان در چندین جبهه از منافع و امنیت کشور حفظ و صیانت کنند.

عدم تعهد نظام سلطه به قرارهایش در برجام

قاسمی با اعلام اینکه برنامه های غرب برای به چالش کشاندن این قدرت ایران را بی اساس خواهدماند،عنوان کرد:آمریکا در قالب مذاکرات برجام در صدد خلع سلاح موشکی وپهبادی بود و درچارچوب مذاکرات برجام هیچ قصدواراده ایی به دادن اقتصاد و گشایش اقتصادی در ایران و رفع تحریم ها نداشت بنابراین دعهدی های  مکرر غرب با محوریت آمریکا در موضوع  برجام دال بر این ادعا است.

اظهار امید در پسا جنگ شناختی

فرماندارشهرستان چالوس با اظهار امیدواری نوید داد: ایران در آینده و در پسا جنگ شناختی در زمره قدرت های جهانی خواهد بود و از سطح قدرت های منطقه ایی عبور و فراتر خواهد رفت.

وی با تاکید براینکه پیروزی در این جنگ ،آینده ساختار جهانی را تغییر خواهد داد، اظهار داشت: با وجود اینکه امروز کل دنیا به جنگ با ایران آمده است اما در آینده نزدیک ایران در تعیین این ساختار نقش محوری خواهد داشت.

فشارهای همه جانبه سلطه طلبان

علی قاسمی با بیان این مطلب که رفع و حل مشکلات اقتصادی مردم از دل اسلحه و با تخریب بدست نمی آید،افزود: فلج کردن اقتصاد از اهداف نظام سلطه است.باید دشمن را با شناخت ، آگاهی و باتولید و اشتغال و درمیدان بودن ناکام گذاشت.

دکترقاسمی درتحلیل سیاسی قبل ازخطبه نمازجمعه ازهراس نظام سلطه بابت قدرت موشکی و پهبادی ایران خبر داد و تصریح کرد: امروز قدرت نظامی ما هست که هرگونه اقدام نظامی محتاط کرده و بازدارندگی قابل قبولی ایجاد کرده و مطلع بودن غرب ازاین قدرت سخت ایران در منطقه امتیازی بزرگ برای حفظ ملت ما خواهد بود.

راه حل برون رفت از چالش ها

وی درپایان بیان داشت: وحدت،همدلی،انسجام ملی،آگاهی،کاروتلاش وتولید و اشتغال و ولایت پذیری در این مقطع راهکارهای مقابله با جنگ شناختی دشمن است

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید