شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34228 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تجلی بانوان ازصدر اسلام است سردار سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار شعار زیبای” زن، زندگی، آزادی” را شعار اسلام اعلام و عنوان کرد: این شعار؛ شعار اسلام عزیز هست نه غربیان، اسلام بود که مانع زنده بگور کردن دختران شد، اسلام بود که زن را از حجره های نمور بیرون کشاند و پرچم دار میدان استکبارستیزی […]

تجلی بانوان ازصدر اسلام است

سردار سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار شعار زیبای” زن، زندگی، آزادی” را شعار اسلام اعلام و عنوان کرد: این شعار؛ شعار اسلام عزیز هست نه غربیان، اسلام بود که مانع زنده بگور کردن دختران شد، اسلام بود که زن را از حجره های نمور بیرون کشاند و پرچم دار میدان استکبارستیزی و استبداد ستیزی کرد و امروز غربیان در جنگ ترکیبی شناختی این شعار را از ما دزدیدند.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: درمراسم صبحگاه مشترک پنجمین روزاز گرامیداشت هفته بسیج، سردار سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار فلسفه شکل گیری بسیج مستضعفین را در ۲ مقطع با ۲ رویکرد متفاوت از بیان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تبیین کرد و گفت: ریشه شکل گیری بسیج مستضعفین در صدر اسلام است، از زمان اعلام رسالت رسول گرامی اسلام.

این سردارسپاه دفاع مقدس به استنادبرآیه ۴۱سوره مبارکه توبه زمان جنگ تبوک ادامه داد: شاید در اذهان خیلی ها اینگونه باشد که بسیج مستضعفین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در مقطع دفاع مقدس شکل گرفته است؛ اما بدانیم بسیج ۱۰ ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی و ۲۳ روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی توسط نوجوانان و جوانان کشور پایه ریزی شده است.

تجلی بانوان ازصدر اسلام است
تجلی بانوان ازصدر اسلام است
seyyedeamol.ir

نشانه روی دشمن در جنگ نرم وحدت ملت ماست

وی همچنین افزود: اما جنگ امروز جنگ شناختی است، جنگ امروز جنگ ترکیبی و جنگ جنگ نرم  با هدف تزلزل در وحدت و یکپارچگی ملت و تجزیه کشور است.

میرشکار به آیه ۷۱ سوره نساء در تبیین راهبردی جنگ تاکتیکی امروز اشاره و تصریح کرد: در این جبهه باید در قالب فضای علمی جامعه در برابر نقشه های استکبار تاکتیک ها و تکنیک ها را شناخته تا بر فضای فکری آنها ورود پیدا کنیم.

وی با تاکید بر دشمن شناسی بیان داشت: امروز باید دشمن و سلاح آن را بیش از پیش بشناسیم و با آن شناخت وارد شدن در عرصه شناخت هوشیاری خود را در مقابل استراتژی دشمن تقوین کنیم.

تغییر تاکتیک از جنگ سخت به جنگ نرم

سردار میرشکار در ادامه اظهار داشت: تاکتیک را مقاطع زمانی و مکانی مشخص می کند که من امروز باید درکجا بایستم؟ دیروز درجنگ سخت با دشمن بودم ولی امروز جنگ جنگ نرم شناختی و ترکیبی است که باید به سلاح این مقطع مسلح شویم.

به گفته این سردار سپاه: امروز سلاح ما معرفت دینی و بصیرت سیاسی است و اگر من امروز بخواهم در برابر تهاجم دشمن بایستم فقط یک مسیر راه دارم آن هم گوشم به فرمان نائب امام زمان والعصر هست.

تجهیز رسانه به موشک های نقطه زن

میرشکار ماموریت بسیج در مقطع جنگ رسانه ای را اینگونه شرح داد که: ما امروز در کنار موشک های نقطه زن دشمن به رسانه نقطه زن نیاز داریم تا درجهاد تبیین پیام امامین انقلاب را به گوش مردم ما و مستضعفین جهان برساند و چهره واقعی مستکبرین را به جهانیان نشان دهد.

وی همچنان تاکیدکرد: جنایت های آمریکائیان در لانه جاسوسی که توسط دانش آموزان ازآن پرده برداری کردندراباید درکتابهای درسی دانش آموزان امروزبگنجانیم تابرای نسل جدید روشنگری شود.

سردارمیرشکار درخصوص مطالبه گری مردم از مسئولین اذعان داشت: امروز من و شما در مقطع جنگ شناختی باید مطالبه گری مودبانه مان از مسئولین نظام این باشد که برای برون رفت از مشکلات رهنمودهای مقام معظم رهبری را درعرصه های مختلف عملیاتی کنند.

تجلی بانوان ازصدر اسلام است

سردار سرتیپ پاسدار علیجان میرشکار شعار زیبای” زن، زندگی، آزادی” را شعار اسلام اعلام و عنوان کرد: این شعار شعار اسلام عزیز هست نه غربیان، اسلام بود که مانع زنده بگور کردن دختران شد، اسلام بود که زن را از حجره های نمور بیرون کشاند و پرچم دار میدان استکبارستیزی و استبداد ستیزی کرد و امروز غربیان در جنگ ترکیبی شناختی این شعار را از ما دزدیدند.

اهمیت دشمن شناسی

وی به حملات وحشیانه کوموله به کردهای کردستان ایران و نقشه های شوم آنها اشاره کرد و اضافه کرد: اگر ما درست تبیین می کردیم کموله و دمکرات چه جنایاتی را برعلیه مردم منطقه اجرا کرده اند امروز آنها پا در میدان نمی گذاشتند.

راهکار برون رفت از مشکلات وحدت و تقویت بسیج

سردار میرشکار با تاکید براینکه امروز روز نگاه کردن بر نقطه ضعف های یکدیگر نیست، گفت: دشمن امروز ناکارآمدی مسئولین و خستگی ملت ما را می خواهد و من دست بوس همه مسئولینی که در کنار همدلی خادم مردم ما هستند و در تقویت این بسیج ادارات و بسیج محلات در جبران عقب افتادگی ها حرکت می کنند هستم.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید