سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33793 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

طبق رتبه بندی سازمانی باتوجه به تغییرات توسعه شهری و عمرانی انجام شده در شهر امام‌زاده عبدالله، شهرداری این شهر موفق به کسب رتبه چهارم شهرداری از رتبه ششم بعد از آمل دومین شهردار موفق شهرستان آمل شد به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه شهرامامزاده عبدالله درنشست خبری با […]

طبق رتبه بندی سازمانی باتوجه به تغییرات توسعه شهری و عمرانی انجام شده در شهر امام‌زاده عبدالله، شهرداری این شهر موفق به کسب رتبه چهارم شهرداری از رتبه ششم بعد از آمل دومین شهردار موفق شهرستان آمل شد

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه شهرامامزاده عبدالله درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل از روال کاری خود گفت: سال اول سعی در ایجاد رفاقت دارم و با حضور در مراسمات و مجالس با موقعیت اجتماعی و مشکلات افراد آشنا می شوم تا بتوانم گره از کارشان باز کنم.
وی با تاکید بر اینکه سال دوم مشکلات عمرانی و استراتژیک رصدمی شود،ادامه داد: سال سوم با پیگیری مشکلات سعی در رسیدن به توسعه شهری و حوزه فرهنگی هستم تا در دوران خدمتم به نتایج مطلوبی برسم.

تشکیل هیات اندیشه ورز

این امام جمعه جهادی افزود: درجمعیت ۲۰ هزار نفری امامزاده عبدالله درعرصه های مختلف ۳۰مشاور داشتم که به همت هیات اندیشه ورز انجام شد.
وی بابیان اینکه هیات اندیشه ورز ما کارشناسان حوزه های مختلف هستند اظهار داشت: با مشاور ورزش، مشاور فرهنگی، مشاورعمرانی و همه کارشناسان هیات که بدون هیچ هزینه همکاری خوبی با مسئولین شهر داشتند به نتایج خوبی برسیم.

آموزش نیروهای شهرداری بدون تبعیض

مهدی حسن‌نژاد، شهردار امامزاده عبدالله دراین نشست خبری بابیان اینکه برای برداشتن تبعیض؛ آموزش و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در راس کار ما بود، ابراز داشت: برای تکمیل کادر شهرداری قرارداد رسمی بسته شد و تغییر روند برای دوره‌های آموزشی نیروهای شرکتی صورت گرفت تا از مراحل آموزشی آکادمیک به حالت تجربی بهره‌مند شوند.

به گفته حسن نژاد: به منظور جلوگیری از مفقود شدن اسناد و رفع معضلات نوسازی، پرونده‌ها پس از اسکن و بارگذاری درسیستم ثبت می‌شوند تا با ایجاد سلامت اداری همه اسناد در سامانه سازمان ثبت و قابل دست رسی بوده و قاللیت حذف نخواهد داشت.
این شهردار جوان ادامه داد: تمامی کمیسیون ها و معاملات و مناقصات با دارا شدن کد نوسازی از طریق سامانه، پیمانکار ذی صلاح با درنظر گرفتن آیتم های فنی با شرایط مناسب انتخاب می شود.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله اذعان داشت: تاکنون در اصول ضوابط شهرسازی ایراداتی بوده که با رایزنی شهرداری آمل در زمینه فنی باحضور کارشناس، مهندس محمدی کادر معاونت این شهرداری با تجربه کاری تکمیل شد.

بسته شدن عقد خواهرخواندگی

وی همچنین اظهارداشت:این شهرداری درحوزه فرهنگی و ورزشی برنامه‌های متنوعی در مناسبتها و مراسم‌های طول سال داشت که تفاهم نامه خواهر خواندگی با اسکوشهر آذربایجان شرقی نمونه ای از فعالیت فرهنگی اجتماعی برنامه های ماست.

وضعیت مالی امامزاده عبدالله

حسن‌نژاد از بدهکاری پنج میلیارد تومانی این سازمان خبر داد و ابراز کرد: با قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی دو پیمانکار به طور اقساطی به دنبال رفع این بدهکاری هستیم.
وی به آسفالت ۶۷ هزار مترمربع از سطوح شهر اشاره کرد و بیان داشت: طی جلساتی که با سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور داشتیم تاکنون ۳۰۰ تن از قیر رایگان برای این شهر برخوردار شدیم.
این شهردارجهادی اضافه کرد: با این بهره مندی قیر امام‌زاده عبدالله اولین شهر مازندران بعد از آمل است که در محدوده بازآفرینی آسفالت ورود پیدا می کند که تا پایان سال جاری هیچ خیابان و کوچه خاکی نخواهیم داشت.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله درادامه اعلام کرد: با توجه به وجود یک پارک محله طی ده سال گذشته تا به امروز، سه پارک محله در این شهر احداث شد.

اجرای عدالت اجتماعی

حسن‌نژاد با تاکید بر انجام عدالت اجتماعی دراین شهر اذعان داشت: با سیاست‌گذاری‌هایی مبنی بر عدالت اجتماعی احداث این پارک‌ها دستور کار سازمان بوده و درحال حاضر احداث پارک محله‌ای در اسپند با شناسایی زمین آماده ساخت است.

ایجاد درآمد پایدار

وی برنامه ایجاد درآمد پایداراینگونه شرح داد: از مهمترین برنامه ما ایجاد درآمد پایدار بوده و در همین راستا با بستن قرارداد مرکز مبل ایران در کنار احداث بازار محلی، احداث طرح گردشگری با سوارکاری در کنار رودخانه آلشرود این شهر است که برای اجرای آن سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و مجوز لازم نیز گرفته شد.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله خاطرنشان کرد: با وجود بودجه ۲۳ میلیارد تومانی این شهر تاکنون ۴۰ درصد آن تحقق یافته است که قطعا برای ادامه کار و رسیدن به همه برنامه های عمرانی و رفاهی باجذب سرمایه گذاران از شهرهای دیگر به این مهم خواهیم رسید.

ارتقارتبه شهرداری امامزاده عبدالله

شایان ذکر است طبق رتبه بندی سازمانی باتوجه به تغییرات توسعه شهری و عمرانی انجام شده در شهر امام‌زاده عبدالله، شهرداری این شهر موفق به کسب رتبه چهارم شهرداری از ۶ رتبه شد که بعد از آمل دومین شهردار موفق شهرستان آمل شد

ارتقارتبه شهرداری امامزاده عبدالله
ارتقارتبه شهرداری امامزاده عبدالله Seyyedeamol.ir

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید