پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33800 |
|
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

تاکید مقام معظم رهبری: دانشگاه فرهنگیان را دریابید و احیا کنید. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مراسم کلنگ زنی ساختمان آموزشی مرکز آموزش عالی بیت الهدی دانشگاه فرهنگیان آمل با حضور دکتر لطف الله مهدوی رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران، سرهنگ داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل، رضا حاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل، حجت […]

تاکید مقام معظم رهبری: دانشگاه فرهنگیان را دریابید و احیا کنید.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: مراسم کلنگ زنی ساختمان آموزشی مرکز آموزش عالی بیت الهدی دانشگاه فرهنگیان آمل با حضور دکتر لطف الله مهدوی رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران، سرهنگ داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه آمل، رضا حاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم زاده، ریاست آموزش و پرورش شهرستان و مدیران پردیس های فرهنگیان استان برگزارشد.

دانشگاه های فرهنگیان را دریابید

معصومه رضایی منش رئیس دانشگاه فرهنگیان آمل ضمن خیرمقدم از حضور مسئولین تشکر کرد وگفت: دانشگاه فرهنگیان نمونه ای از آرمان‌های تربیت اسلامی است که به توجه بیشتر مسئولین امر نیاز دارد..
وی در ادامه گفت: با کمبود امکانات مدیران مراکز باید برای هر تخت خالی جوابگو باشند، استقبال از این مراکز آموزشی منوط به پیشرفت فیزیکی و تقویت نیروی کارآمد است که متعاقبا نیاز به ردیف اعتباری دارد.

ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مازندران

لطف الله مهدوی ریاست دانشگاه فرهنگیان مازندران با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم تا آن تربیت فرهنگی مطلوب را در جوانان کشور شاهد باشیم، افزود: ما این آمادگی را داریم که ظرفیت جذب دانشجو را ۲ برابر کنیم اما فضای و امکانات مناسب وجود ندارد.

مهدوی همچنین تصریح کرد: دانشگاه تربیت معلم دانشگاه خاصی است که باید مانند دانشگاه سراسری تهران اعتبار دانشگاهی داشته باشد و این مستلزم هزینه است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت مرکز آمل ۴۰۰ دانشجو است ادامه داد: این درحالی است که پردیس دانشگاهی تا ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و درحال حاضر، مراکز ما ۵۰۰ الی ۷۰۰ دانشجو می پذیرد پس در سرانه کشور باید بفکر تامین هزینه برای فضایی که درشان استاد و دانشجو باشد باشیم.

دانشگاه های فرهنگیان را دریابید
دانشگاه های فرهنگیان را دریابید Seyyedeamol.ir

دانشگاه های فرهنگیان را دریابید

نماینده شهرستان آمل نیز اظهار داشت: زمانی دراین مجتمع معلمان بزرگواری تحصیل کردند که بعداز ۳۵ سال اکنون دوران بازنشستگی را می گذرانند و به یاد نظم و انظباط و آموزش آن دوران حسرت می خورند که آنم آرزوست.

عبور از دوران افول

رضا حاجی پور به مدیریت خوب خانم رضایی منش اشاره کرد و تاکید کرد: به واسطه مدیریت خوب می تواند همان اتفاق تکرار شود.
به گفته این عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون آموزش، در حوزه حق التدریسی ها، برون سپاریها، خریدخدمتی ها، نهضتی ها  سربازمعلم‌ها ومعلمین غیر انتفاعی همه اینها بایددرقالب دانشگاه فرهنگیان کسب تجربه وعبورکنند ودوره تربیت معلمی رادراین دانشگاه بگذرانند.

جذب معلم به آموزش و پرورش استان

وی از جذب ۲۰۰معلم خبرداد و اذعان داشت: این افراد از طریق بخشنامه های شورای انقلاب فرهنگی به بدنه آموزش کشور اضافه شدند.

آمل جز سرآمد تحصیلی کشور

حاجی پور همچنان ابراز داشت: آمل با کسب رتبه سوم در کشور سکاندار حوزه های رقابتی و آزمونی کشور هست که تنها شهری است که ۱۰۰ داوطلب آزمون رتبه زیر ۱۰۰ را اخذ کردند.

نماینده منتخب شهرستان آمل اضافه کرد: سال گذشته ما ۲۰ میلیارد تومان برای حوزه آموزشی شهرستان اعتبار آوردیم و امسال نیز این اعتبار ۲۰ میلیاردی را برای حوزه آموزشی و پرورش شهر ستان گرفتیم و بین مراکزآموزش فنی حرفه ای ودیگر مراکز تقسیم کردیم، امیدوارم مبالغ بیشتری را سال آتی در راستای آموزش و پرورش شهرستان بیاورم که قطعا یکی از مراکز درنظر گرفته دانشگاه فرهنگیان آمل هست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید