سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33807 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱ اعلام شد. گزارش پایگاه خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیشنهادهای ویژه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برای اربعین حسینی ۱۴۰۱، از ۱۱ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ارائه می‌شود و شامل دو گروه پیشنهاد، برای قبل و بعد از خروج از ایران است. پیشنهادهای […]

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱ اعلام شد.

گزارش پایگاه خبری سیده آمل به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پیشنهادهای ویژه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برای اربعین حسینی ۱۴۰۱، از ۱۱ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ارائه می‌شود و شامل دو گروه پیشنهاد، برای قبل و بعد از خروج از ایران است.

پیشنهادهای ویژه‌ ایرانسل برای زائران اربعین، «پیش از خروج از کشور»

زائران ایرانسلی اربعین حسینی، ‌می‌توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #۴۰* یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته‌ اینترنت یک گیگابایتی را به صورت رایگان دریافت کنند. این بسته، با اعتبار هفت روز، فقط در نواحی مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق، قابل استفاده است.

علاوه براین، درمناطق مرزی مذکور، کیوسک‌های ویژه‌ای برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به صورت اینترنت وای‌فای، برای همه زائران فراهم شده‌ است. برای فعال‌سازی وای‌فای،کاربران لازم است به شبکه وای‌فای متصل شده و طبق توضیحات صفحه‌ مربوطه، عدد یک را سرشماره ۱۱۵۵برای کاربران ایرانسلی و ۳۰۰۰۰۱۱۵۵ برای کاربران غیرایرانسلی بفرستند تا رمز اتصال به شبکه، برای آنها ارسال شود.

توضیحات ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱

زائران اربعین حسینی، برای استفاده از شبکه ایرانسل به صورت رومینگ در خاک عراق، لازم است پیش از خروج از کشور، امکان اتصال به سرویس رومینگ را روی خط خود فعال کنند. برای این کار، کاربران می‌توانند کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره‌گیری کرده و یا در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به بخش «پرونده» و در ادامه، «خدمات رومینگ» مراجعه کنند.

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای زائران اربعین؛ “پس از خروج از مرز”

ایرانسل امسال نیز مانند گذشته، با ارائه تعرفه‌های ویژه مکالمه، پیامک ودیتا، درکنار زائران اربعین حسینی است. برای تسهیل ارتباطات زائران ایرانی درعراق، تخفیف‌های ویژه‌ای درتعرفه‌های خدمات رومینگ ایرانسل برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.

تعرفه های ایرانسلی

براین اساس، هردقیقه تماس صوتی با ایران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پیامک، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، ۵۰۰ تومان خواهد بود.

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱

دریافت پیامک در مدت سفر رایگان است و هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن در تماس منظور نخواهد شد.

تعرفه‌های فوق، درمناطق تحت پوشش هر سه اپراتور کشور عراق، شامل Zain، Asiacell و Korek، قابل استفاده است.

در صورتی که زائران ایرانی در کشور عراق، اعتبار کافی برای برقراری تماس نداشته باشند، دوستان و عزیزان آن‌ها از داخل ایران، می‌توانند هزینه رومینگ تماس را بپردازند. در این حالت، سامانه گویا از مخاطب تماس می‌خواهد که درصورت تمایل، این هزینه را برعهده بگیرد.

بسته های رومینگ

همچنین، بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل فعال‌سازی هستند.

این بسته‌ها، شامل بسته ۶۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی هستند که با اعتبار هفت روز و با قیمت به ترتیب، ۲۵۰هزار تومان و ۳۹۰هزار تومان، ارائه شده‌اند.

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال شبکه ایران، زمان حضور در کشور عراق، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که درصورت نیاز، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند.

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱

پیشنهاد می‌شود که مشترکان ایرانسل، پیش از ورود به کشور عراق،حداقل ۱۰۰هزار تومان درسیم‌کارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و اگر درطول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌کارت خود مطمئن شوند. پیشنهاد می‌شود که مشترکان دائمی نیز، به میزان مورد نیاز، حد اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

توضیحات ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۱

برای خرید شارژ و پرداخت قبض سیمکارت، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق یکی از روش‌های «خرید کارت‌ شارژ و شماره‌گیری #رمزکارت‌شارژ*۱۴۱*» برای سیم‌کارت‌های اعتباری، «شماره‌گیری #۷* و خرید شارژ و یا پرداخت قبض با کارت ‌بانکی» و یا استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، اقدام کنند.

روشن کردن گوشی تلفن‌همراه، هیچ هزینه‌ای ندارد. مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌ همراه، با هزینه رومینگ محاسبه می‌شود. بنابراین حتماً از غیرفعال بودن اتصال خودکار یا غیرضروری به اینترنت، در اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کرده و نیز برای پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در هنگام حضور در کشور عراق، در تنظیمات پیام‌رسان‌های خود، دانلود خودکار ویدئو، عکس و فایل صوتی را غیرفعال کنند.

مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان عزیز، شماره‌های مد نظر خود را با پیش‌شمارۀ ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل درایام اربعین، با حضور در کانترهای ویژه در مناطق مرزی، شامل مهران (بلوار کربلا نرسیده به پل زائر و نیزمیدان اربعین در پایانه مرزی)، قصرشیرین (مرز خسروی، ورودی گمرک جنب مسجد)، شلمچه (پارکینگ اصلی پایانه مرزی)، چذابه (عمود ۵۳ در محل استقرار موکب‌های حسینی) و تمرچین (جنب کارخانه قند پیرانشهر)، همچنین در شهرهای نجف (مقبرهالحکیم) و کربلا (سیدجوده و خیابان میثم تمار) و نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین (عمودهای ۱، ۲۰۲، ۴۹۴، ۷۸۰ و ۱۱۲۰)، آماده پاسخگویی و حل مشکلات احتمالی سیم‌کارت و گوشی و راهنمایی زائران دربارۀ استفاده از خدمات رومینگ هستند. ارائه برخی خدمات رفاهی و خدمات به زائران در مناطق مرزی و در شهر کربلای معلی، از دیگر اقدامات ایرانسل در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۱ است.

مشترکان ایرانسل میتوانندباشماره‌گیری۰۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰، با بخش ویژۀ رومینگ در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز پاسخگوی مشترکان ایرانسل هستند.

اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از خدمات رومینگ، در صفحۀ رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی  irancell.ir/roaming در دسترس است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید