سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33783 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

خانه بهشت خاندان ولایی با اعتبار ۲ میلیارد تومان ۱۲ فرزند بی سرپرست دختر ۱۲ تا ۱۸ سال را در مساحت ۲ هزار مترمربع در روستای سنگ بس آمل پناه داد. مرکز کودکان و نوجوانان دخترانه فرزندان بهشت آمل با حضور ‌محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ‌ مدیرکل بهزیستی مازندران […]

خانه بهشت خاندان ولایی با اعتبار ۲ میلیارد تومان ۱۲ فرزند بی سرپرست دختر ۱۲ تا ۱۸ سال را در مساحت ۲ هزار مترمربع در روستای سنگ بس آمل پناه داد.

مرکز کودکان و نوجوانان دخترانه فرزندان بهشت آمل با حضور ‌محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ‌ مدیرکل بهزیستی مازندران ، حسینی فرماندار شهرستان آمل و مسوولین شهرستانی افتتاح شد.

ساخت بهشت به همت خاندان ولایی
ساخت بهشت به همت خاندان ولایی Seyyedeamol.ir

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:کبری اسفندیاریان، ریاست اداره بهزیستی آمل ضمن خیرمقدم گویی، قدردانی ویژه ای از خاندان ولایی داشت و ادامه داد: مردم آمل همیشه درکار خیر پیشگام بوده و همواره در رفع آسیب های اجتماعی کنار ما قرار دارند.

ساخت بهشت به همت خاندان ولایی
محمدنصیری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با قدردانی از زحمات خیرین، بیان داشت: ۶۴۰ مرکز که باید گفت خانه، خانه ای که میزبان فرزندانی هستند که بنا به دلایلی از داشتن نعمت والدین محرومند در کشور فعالیت دارند.

ساخت بهشت به همت خاندان ولایی

ساخت بهشت به همت خاندان ولایی

محمدنصیری، نگاه سازمان به خانه ایتام را اینگونه تبیین کرد و گفت: نگاه ما این است که یک ساختمان یا یک نهاد حاکمیتی زیر نظر سازمان افتتاح نمی شود، بلکه مجموعه ای افتتاح می شود که قرار است کار تربیتی کند تا این آیندگان کشور نیز باسرپرستی و تربیت درست رشد و پرورش یابند.
وی همچنین به نتایج اولیه پژوهش میزان نخبگی و میزان مسئولیت پذیری فرزندان خانه های بهزیستی در کشور اشاره و تصریح کرد: آمارها نشان داد مسئولیت پذیری این فرزندان که در خانه های بهزیستی بزرگ شده اند از میزان نرم جامعه بالاتر است.

ساخت بهشت به همت خاندان ولایی

حفظ فرزندان ایران زمین

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور دلایل این مهم را وجود خیرین مانند خاندان ولایی درکنار بهزیستی عنوان کرد و افزود: دلیل دوم لقمه حلالی است که خیرین به این خانه می آورند و به این آینده سازان کشور داده می شود است.

نصیری با اظهار امیدواری خیرین آملی را بازوی سوم بهزیستی دانست

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید