سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33760 |
|
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مراسم افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهربابکان با حضور رضاحاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل و حجت الاسلام محمدی، امام جمعه دابودشت، دشت سر و سیدعباس حسینی فرماندار شهرستان با خیرمقدم گویی ابوذر ابراهیمی شهردار بابکان برگزار شد. افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان شهرداربابکان درگفتگو باسیده آمل ازاقدامات خدماتی و عمرانی به شهروندان بابکان اینگونه گفت: از […]

مراسم افتتاح ۶ پروژه عمرانی شهربابکان با حضور رضاحاجی پور، نماینده منتخب شهرستان آمل و حجت الاسلام محمدی، امام جمعه دابودشت، دشت سر و سیدعباس حسینی فرماندار شهرستان با خیرمقدم گویی ابوذر ابراهیمی شهردار بابکان برگزار شد.

افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان

شهرداربابکان درگفتگو باسیده آمل ازاقدامات خدماتی و عمرانی به شهروندان بابکان اینگونه گفت: از ۸ پروژه دردست اقدام سال ۱۴۰۱ تا کنون،۶ پروژه در هفته دولت به بهره برداری و مرحله افتتاح رسیده است.
ابراهیمی در ادامه افزود: کل اعتبار هزینه شده این پروژه ها ۶۶ میلیارد ریال بوده است.
به گفته ابوذر ابراهیمی تاکنون شهرداری بابکان هیچ پروانه ساختی را صادر نکرده است تا بتواند از عوارض آن بودجه سالانه اش را تامین کند.

مشارکت مردمی شهربابکان

وی همچنین اظهار داشت: دربخش عمرانی و زیرساخت شهری مرمت پل نفرخیل، بصورت مشارکت مردمی با هزینه ۱۳ میلیون تومان به انجام رسید.
شهرداربابکان به بیان اینکه تلاش و حضور صادقانه اعضا شورا در کنار شهرداری موجب دلگرمی و تسریع در کار شد که جای تقدیر دارد ابراز داشت: روشنایی معابر، زیر سازی آسفالت معابرخاکی و فرعی شهر و بهسازی، پیاده روسازی و سنگ فرش معابر، احداث کانالهای آب‌های سطحی، احداث و ساماندهی میدان شهدای نجارمحله از دیگر اقدامات ما برای آبادانی و خدمات شهری یکسال اخیر بود.

بازگشت امید به مردم

حجت الاسلام محمدی نیز در این مراسم بر اشاره به سخنرانی سال گذشته مقام معظم رهبری با دولت سیزدهم اذعان داشت: مطالبه حضرت آقا بازسازی و انقلاب اداری بود و در ادامه بازسازی اعتماد و امید مردمی به انقلاب از مهم‌ترین نکات سخنان ایشان بود
وی درادامه تصریح کرد: مسئولین باید خادم باشند و کسی که می خواهد درقوم و منطقه خودش آبرو و شرافت داشته باشد باید خادمی آنها را کرده باشد.

افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان
افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان Seyyedeamol.ir

عملکرد سخت شهرداری‌های کم برخوردار

نماینده آمل نیز خاطر نشان شد: کار شهرداری‌های تازه تاسیس یا همان شهرهای کم برخوردار معمولا کار بسیارسختی است چون باید خدمت ویژه تغییر کاربری و عارضه‌ای را بدهند تا شکل مهندسی روستا به یک شهر تغییر یابد
حاجی پور اضافه کرد: بودجه هایی که به این شهرها تخصیص پیدا می کند بر اساس سرانه جمعیتی این شهرهاست که چون جمعیت روستایی به شهری تبدیل شد تا جایگاه خودش را پیدا کند و درآمدزا شود را طولانی و سختی را درپیش دارند.
پیشنهاد حاجی پور به شهردار جوان بابکان کسب رههای درآمدی برای خدمات بهتر به شهروندان است

 

افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان
افتتاح ۶پروژه درشهر بابکان
Seyyedeamol.ir
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید