پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33747 |
|
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

در دومین روز از هفته دولت امسال ۳ پروژه بهسازی و زیرسازی آسفالت بااعتبار ۳میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان دربخش دابودشت به بهره برداری رسید به گفته فضلی:بخش دابودشت دارای جمعیت ۴۰هزار نفر دارای ۷۲ روستا با همکاری بخشدارودهیاران خود، درهفته دولت ازپروژه های عمرانی درحوزه های برق، آب، مخابرات و طرح هادی بهره مند می […]

در دومین روز از هفته دولت امسال ۳ پروژه بهسازی و زیرسازی آسفالت بااعتبار ۳میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان دربخش دابودشت به بهره برداری رسید

به گفته فضلی:بخش دابودشت دارای جمعیت ۴۰هزار نفر دارای ۷۲ روستا با همکاری بخشدارودهیاران خود، درهفته دولت ازپروژه های عمرانی درحوزه های برق، آب، مخابرات و طرح هادی بهره مند می شوند.
ولی محمد فضلی، بخشدار دابودشت در گفتگو با سیده آمل یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را در هفته دولت گرامیداشت و افزود: کارهای اجرایی زیادی را طول یک سال به انجام رسانده ایم از جمله طرح هادی ۱۶ روستا با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت رفاه عزیزان به بهره برداری رسید.

ساخت ۱۰۰ مسکن دربخش دابودشت

فضلی در حوزه ساخت مسکن محرومین بیان داشت: با صدور ۱۰۰ پروانه ساخت مسکن، ۸۰ نفر از آنها با استفاده از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن موفق به ساخت مسکن شدند که درحال حاضر ۴۰ ساختمان به اتمام رسیده و عزیزان در آن سکونت یافتند.

آبرسانی به ۱۹روستا درهفته دولت

وی به رفع مشکلات آب رسانی اشاره کرد و گفت: مشکل ۱۹ روستا در حوزه تامین آب در ۲ مسیر با حفر و تجهیز چاه در مجمع آب رسانی روستای پاشاکلا، با اعتبار ۱ میلیار و ۵۰۰ میلیون تومان حل شد.
بخشدار دابودشت از اصلاح شبکه آبرسانی ۳ روستا خبر داد و ادامه داد: اصلاح آبرسانی این ۳ روستا به طول ۴۰۰ متر با لوله ۱۲۵ و هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام و درهفته دولت به بهره برداری رسید.

ساخت ۱۰۰ مسکن دربخش دابودشت
ساخت ۱۰۰ مسکن دربخش دابودشت Seyyedeamol.ir

رفع مشکلات برق و مخابرات

فضلی به چگونگی رفع مشکلات برق پرداخت و اظهار داشت: ۵۸۰ میلیون تومان هزینه تعویض، بهینه سازی و نصب ترانس انجام شد.
وی همچنین ابرازداشت: بهسازی طرح فیلدر به مسافت ۱۵ کیلومترازآمل به روستای واسکس بااعتبار ۵ میلیارد تومان برق نیز جهت حل مشکل برق دابودشت به بهره برداری رسید.
ولی محمدفضلی بااشاره به انتقال فیبرنوری و تعویض کابل‌های مخابراتی تصریح کرد د: دربحث تلفن همراه اول و ایرانسل ۳ دکل مخابراتی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ تومان به بهره برداری رسید.
این بخشدارتلاشگراضافه کرد:پروژه زیرساخت آسفالت معابر سطح شهر با مساحت ۸۰۰ متر از ضلع جنوبی بلوار کندرو در مسیر جاده آمل به بابل با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید