چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33744 |
|
تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرماندار آمل از افتتاح ۱۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۹۰ نفر درهفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارشهرستان آمل با تقدیر ازتلاش بی وقفه دستگاههای اجرایی شهرستان آمل گفت: یکسال از استقرار د‌ولت مردمی ایران قوی می گذرد و قطعا نقاط ضعف و قوت هم […]

فرماندار آمل از افتتاح ۱۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۹۰ نفر درهفته دولت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: فرماندارشهرستان آمل با تقدیر ازتلاش بی وقفه دستگاههای اجرایی شهرستان آمل گفت: یکسال از استقرار د‌ولت مردمی ایران قوی می گذرد و قطعا نقاط ضعف و قوت هم وجود دارد.
سیدعباس حسینی با اشاره به سرمایه اجتماعی دولت آقای رئیسی،ابراز داشت:تبدیل شیب نزولی سرمایه احتماعی به شیب صعودی نشان‌دهنده این مطلب هست که مردم به یک حداقل هایی باورمند شوند، اینکه دولتمردان پای کار هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: در تغییر دولت، همان سیستمی که ادعا داشت تابرجام امضا نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، نه واکسنی وارد می شود نه درمانی خواهیم داشت نه اقتصادی درست خواهد شد، به عینه دیدیم، در حوزه سلامت و شاخص کرونا چه اتفاقات خوبی رقم خورد.

به گفته فرماندار شهرستان آمل، ما براین باوریم مردم صاحبان این انقلاب و نظام هستند و بازگشت بسوی مردم شعاری هست که آقای رئیسی انتخاب کرد و مقام معظم رهبری هم بر روی آن صحه گذاشت.

حسینی با تاکید براینکه تمام تلاش ما براین هست که پروژه های عمرانی و اقتصادی را به هفته دولت برسانیم اذعان داشت: ۱۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۹۰ نفر درهفته دولت درشهرستان آمل به بهره برداری می رسد.

اعلام افتتاح مهمترین پروژه ها درهفته دولت

وی در لیستی به شرح افتتاح مهمترین پروژه ها درشهرستان آمل پرداخت و اعلام کرد: بلاخره پل هزارسنگر با گذشت چندین سال به همت شهرداری افتتاح خواهد شد.

اجرای بزگترین پروژه مخابراتی ومسکن

حسینی همچنین ادامه داد: اولین مسکن ملی در مازندران با ۱۲۸ واحد درشهرستان افتتاح خواهد شد.
فرماندار آمل از افتتاح بزرگترین پروژه مخابراتی در آمل خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح فاز اول و دوم مخابراتی پروژه انتقال فیبر نوری به بخش لاریجان با هزینه ۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت و در ادامه انجام فاز سوم این پروژه از بزرگترین پروژه های ملی کشور خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۷ دکل همراه اول، ایرانسل و BTS هم در این هفته به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: در بخش بنیاد مسکن نیز ۲۱ پروژه بهسازی و نوسازی طرح آسفالت به مردم تحویل داده خواهد شد که ۱۸ میلیارد از سهم دولتی بوده و ۲ برابر این مبلغ بصورت مشارکت مردمی است.

آمل جز اولین و دومین های استان

به گفته این فرماندار از لحاظ تعداد افتتاح پروژه ها در هفته دولت امسال آمل اولین شهرستان استان و ازلحاظ حجم ریالی کار دومین شهرستان در مازندران است.
وی از افتتاح پروژه های شهرداری آمل، رینه، دابودشت و شهربابکان اینگونه گفت: شهرداری آمل با ۲ پروژه و مبلغ بالغ بر ۱۵ میلیاردتومان، پروژه های شهر رینه لاریجان بالغ بر ۱ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان و دابودشت هم بالغ بر ا میلیارد تومان پروژه های خود را در هفته دولت تحویل خواهند داد.
سید عباس حسینی از طرح های اجرایی این هفته اینگونه یاد کرد: یادواره ۲۴ شهید از بدنه دستگاههای دولتی، دیوار نویسی و دیوارنگاری و در حوزه پروژه های مردم محور طرح حضورپیک امید باهمت کانون فکری، پرورشی کودکان و نوجوانان درسطح روستاهای پرجمعیت را داریم.

فرماندار آمل یکی از برنامه های ورزشی را هم صعود عمومی به قله دماوند در هفته دولت اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید