پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12606 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل  رضا مروتی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت معدن زمستان یورت آزادشهر، اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد شیب ۶۵ درجه‌ای در این تونل وجود دارد و تونل عمودی است. وی افزود: تا کنون توانستیم به مرحله ریزش نخست دسترسی پیدا کنیم و فعلاً دسترسی ما به […]

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل  رضا مروتی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت معدن زمستان یورت آزادشهر، اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد شیب ۶۵ درجه‌ای در این تونل وجود دارد و تونل عمودی است.

وی افزود: تا کنون توانستیم به مرحله ریزش نخست دسترسی پیدا کنیم و فعلاً دسترسی ما به ریزش دوم محدود بوده و از ریزش سوم هم امکان عبور وجود ندارد.

مروتی از حفر تونل شماره دو از سمت پایین تونل شماره یک خبر داد و گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا آوار را از تونل خارج کنیم اما چون از حجم میزان آوار اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم چه مقدار زمان این آواربرداری طول می‌کشد.

نمی توان عامل انسانی را تنها مقصر حادثه دانست

معاون عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: زمانی که گاز متان منتشر می‌شود عوامل زیادی باعث ایجاد جرقه می‌شود و ما هنوز به لوکوموتیو نرسیدیم تا ببینیم چه چیزی باعث ایجاد انفجار شده است و در این رابطه نمی‌توان تنها عامل انسانی را مقصر دانست بلکه مجموعه‌ای از عوامل از جمله کمبود تجهیزات و … می‌تواند باعث انفجار شود.

مروتی اظهار کرد: بیش از ۳۵ خانواده داغدار هستند و ممکن است با برخی از اظهارنظر و کارشناسی‌ها نمک بر زخم این خانواده‌ها پاشیده شود لذا لازم است به‌ دور از شتاب‌زدگی تصمیم‌ گیری کنیم تا بتوانیم به افراد محبوس شده دسترسی پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خبرگان معدن کاری از شهرستان‌های کرمان، طبس، سمنان و … در این معدن حضور دارند و کار استحکام‌ بخشی را هم‌زمان انجام می‌دهند.

مروتی گفت: در حال حاضر در زمینه تأمین تجهیزات هیچ کمبودی نداریم و از آنجایی‌که کار در این معدن به شکل دستی انجام می‌شده هر جا ماشین‌آلات لازم بوده از معادن دیگر حمل و به معدن منتقل کرده‌ایم.

وی یادآور شد: غیر از مدیرعامل معدن و چند نیروی فنی به فرد دیگری برای پاسخگویی دسترسی نداریم و این افراد ادعا دارند تجهیزات لازم در معدن وجود داشته اما باید بررسی کرد که این تجهیزات کافی بوده و توانایی تشخیص را داشته اند یا خیر

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید