پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36458 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کم کاری مسئولین وصداسیما امام جمعه آمل باطرح این سوال که چرا استاندار وفرماندارمی بینند امام جمعه شهر فریاد می زند، و فعالیتهای عظمت این شهر منعکس نمی شود، برای دغدغه شهرما دادرس فریاد امام جمعه نمی شوند؟؛ تصریح کرد: برای چه آقایان صدا و سیمایی مازندران و کشور بجای انعکاس مستقیم و زنده مراسم […]

کم کاری مسئولین وصداسیما

امام جمعه آمل باطرح این سوال که چرا استاندار وفرماندارمی بینند امام جمعه شهر فریاد می زند، و فعالیتهای عظمت این شهر منعکس نمی شود، برای دغدغه شهرما دادرس فریاد امام جمعه نمی شوند؟؛ تصریح کرد: برای چه آقایان صدا و سیمایی مازندران و کشور بجای انعکاس مستقیم و زنده مراسم معظم شب ششم بهمن و پاسداشت زحمات شهروندان آملی درحماسه آفرینی مقاومت مردمی ششم بهمن، سریال افسانه ای کره ای جواهری درقصر را پخش می کنند؟ چرا استاندار و فرماندار صدای فرهنگ ما نیستند؟

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: امام جمعه آمل درجلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه ما هنوز یاد نگرفتیم علمی کار کنیم،از مدیریت چالش برانگیز برخی مسئولین گلایه کردوگفت: کمیته های علمی حتما باید تشکیل شود درحالیکه دشمن با برنامه وارد می شود، ما هم باید برنامه ریزی داشته باشیم هیچ گامی بدون علم نباید برداشته شود.

دغدغه مندی رهبری درامور فرهنگی

 وی باتاکیدبراینکه در راه حفظ اسلام وحل مشکلات بایدعالمانه وآگاهانه قدم برداشت، افزود: دربحث شعار انتخاباتی مقام معظم رهبری که از ابتدای سال در فرمایشات خود برآن دغدغه مند بودند سلامت انتخابات، امنیت انتخابات، رقابت درانتخابات یک بخشی است که معظم له فرمودند، بحث مشارکت از مسائل جدی است که چگونه میتوان مردم رابه حضور پرشور با بصیرت دعوت کرد که این مهم باید ازهمان اول سال طی ۱۰ ماه بصورت علمی برنامه ریزی می شد.

حجت الاسلام یعقوبیان یکماه پیش رو بخصوص دهه ایام الله دهه فجر را برای تبیین تلاش دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مغتنم دانست و بیان داشت: تک تک ما و همه کسانیکه صاحب تریبون و رسانه هستند درقبال این روشنگری و بصیرت افزایی جهادتبیین و تبیین جایگاه نظام اسلامی مسئولیم تا بگوش ملت برسانیم کارهای مهمی درطول این ۴۰ سال رخ داده که یکی از آنها ایجادامنیت است.

لزوم افزایش بصیرت افزایی و روشنگری در دانشگاهها و مدارس

به گفته امام جمعه آمل یکی از مراکز تبیین دانشگاه ها و مدارس است که اساتید درایام دهه فجر، درکنار مباحث دروس علمی حتی شده ۱۰ دقیقه بامطالعه درمقام قیاس منصفانه نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران رانسبت کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و فرانسه که این روزها شاهد اغتشاشات مردم برای ضعف اقتصادی هست نه داشتن تحریم بیاورند.

 وی به عدم تحریم در کشورهای اروپایی پرداخت و ابرازداشت: باتوجه به اینکه از زمین و آسمان برای ملت ما تحریم گذاشتند با اعجاز الهی و عنایتی که خداوند برملت ما دارد ما هنوز سرپا هستیم.

یعقوبیان همچنین ادامه داد: اولامشکلات تنها برای مانیست، دوم اینکه واقعا چرا چالش ها و مصیبت های کشورهای اروپایی در هیچ رسانه ای مطرح نمی شود، اساتید متعهد باید برای شاگردان خود باید از  HOME LESS  شدن مردم درکشورهای اروپایی بگویند که اگر به فاصله ۵۰ روز شغل خود را از دست دهند قطعا مسکن خود و زندگی خود را هم ازدست خواهند داد و هیچ کس فریادرس آنها نخواهدبود.

مساله مهم انتخابات پیش رو

وی درمورد مساله مهم مشارکت درانتخابات می گوید: هرکاری حتی برای تحصیلات یک پیش نیاز وجود دارد و دراین فرصت کم پیش نیاز مشارکت در انتخابات امسال همین ایام دهه فجر است که مسئولین باید برای جهادتبیین مغتنم بدانند.

کم کاری مسئولین وصداسیما

امام جمعه آمل باطرح این سوال که چرا استاندار وفرماندارمی بینند امام جمعه شهر فریاد می زند، و فعالیتهای عظمت این شهر منعکس نمی شود، برای دغدغه شهرما دادرس فریاد امام جمعه نمی شوند؟؛ تصریح کرد: برای چه آقایان صدا و سیمایی مازندران و کشور بجای انعکاس مستقیم و زنده مراسم معظم شب ششم بهمن و پاسداشت زحمات شهروندان آملی درحماسه آفرینی مقاومت مردمی ششم بهمن، سریال افسانه ای کره ای جواهری درقصر را پخش می کنند؟ چرا استاندار و فرماندار صدای فرهنگ ما نیستند؟

توجه صداسیمای استانهای دیگر به مسئول مازندرانی

وی اضافه کرد: حجت الاسلام صادق لاریجانی دراستان دیگرمانند خراسان ۱۰ دقیقه برای بازدید رفت، با هماهنگی مسئولین بخاطر ۱۰ دقیقه پخش زنده داشتند که مقام مسئولی از شورای نگهبان درشهرشان حضورپیداکرد.

پایین بودن عیار صداسیمای استان

به گفته این فاضل دلسوز مردمی، عیار برنامه های صداسیمای کشور، بخصوص استان را ببینید، طبق آمار بهترین برنامه صداسیمای ما ۱۶درصد بیشتر مخاطب ندارد، چرا این سازمان مهم تبلیغاتی مردمی ما اینقدر بی رمق هست؟ اگر مسئولین صداسیما توانایی اداره این سازمان مهم را ندارند اینها را کنار بگذارید تا افراد توانمند با برنامه های درشان مردم ما عیار صداسیما را بالا بکشند.

عدم برنامه ریزی صداوسیما برای مشارکت حداکثری انتخابات

وی عنوان کرد:در این ۱۱ ماه تا انتخابات، صدا سیما بعنوان یک سازمان نقش آفرین باید درجهاد تبیین با برنامه های مصاحبه و مذاکرات در رو شنگری و بصیرت افزایی در راستای دغدغه های رهبری تلاش خود را می کرد.

حجت الاسلام یعقوبیان تاکیدکرد: درمقابل این همه حجمه تبلیغات سوء و منفی دشمنان واقعا ما نه کمیته علمی برای برنامه ریزی داریم نه برنامه ریزی مشاوره ای و روانشناسانه علمی که با احصاء مشکلات و رفع موانع داریم نه تبلیغات بحق و درستی بصورت مقایسه که امروز مشارکت حداکثری را شاهد باشیم و این دردها را باید به کجا گفت؟ امیدواریم با عنایت و لطف الهی انتخابات پیش رو نیز با رضایتمندی پیش برود.

کم کاری مسئولین وصداسیما
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید