پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36452 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جشن ملی بامشارکت حداکثری عابدین داغمه چی تصریح کرد: ارائه تسهیلات خوداشتغالی وحمایتی اقتصادمقاومتی یکی دیگر از برنامه های ما است که درطول سال دنبال می کنیم ولی دراین ایام، به میمنت دهه مبارک فجر با جذب اعتباری خوب به نیازمندان صاحب مشاغل از ۵۰ میلیون تا۱۵۰میلیون تومان وام اشتغال قرض الحسنه به دارندگان مشاغل […]

جشن ملی بامشارکت حداکثری

عابدین داغمه چی تصریح کرد: ارائه تسهیلات خوداشتغالی وحمایتی اقتصادمقاومتی یکی دیگر از برنامه های ما است که درطول سال دنبال می کنیم ولی دراین ایام، به میمنت دهه مبارک فجر با جذب اعتباری خوب به نیازمندان صاحب مشاغل از ۵۰ میلیون تا۱۵۰میلیون تومان وام اشتغال قرض الحسنه به دارندگان مشاغل تولیدی تحویل داده می شود.

برنامه های شاخص ستادبزرگداشت ایام االله چهل و چهارمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار«جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ درسطح شهرستان آمل اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:فرمانده سپاه ناحیه آمل درنشست خبری با اصحاب رسانه با دعوت ازمردم شریف آمل دربرنامه های جشن ملی انقلاب اسلامی، از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه و افتتاح پروژه خبردادوگفت: دراین ایام یعنی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن، طبق سنوات گذشته، همراه با راهپیمایی پرشورو مشارکت حداکثری ۲۲ بهمن درسطح شهرستان برگزارخواهد شد، ویزیت رایگان، نمایشگاههای اقتصادمقاومتی، برگزاری میز خدمت، مسابقات ورزشی، نشستهای روشنگری و بصیرتی، محافل انسی باقرآن، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، افتتاح مسکن مددجویان، تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی،  افتتاح کانونهای فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاههای اقتصادمقاومتی، با ندای گلبانگ الله و اکبرهمراه با نورافشانی و برنامه های دیگر طبق سین برنامه اجراءخواهدشد.

جشن ملی بامشارکت حداکثری

وی با بیان اینکه، یکی دیگر ازبرنامه های ما ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی است همایش دختران و مادران است، افزود: دراین زمینه آبروی محله پررنگ تر از قبل در محلات به مناسبت دهه مبارک فجرانجام خواهدشد.

داغمه چی با اعلام اینکه ۱۲۵۰ نفر هم برای راهیان نور به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام می شوند، ادامه داد: از این تعداد شامل ۲ دستگاه اتوبوس خواهران و ۲ دستگاه اتوبوس برادران هست، همچنین ۱۵ دستگاه از بسیج دانشجویی و حدود ۱۰ دستگاه از محلات اعزام خواهندشد که انشاالله این اعزام ها تا بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه آمل اذعان کرد: هم اکنون نیز به همت بسیج اصناف و بسیج سازندگی از امروز تا پایان دهه فجر، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان کالای ارزان برای زندگی آسان در مصلی قدس آمل درحال اجراء هست.

وی با اشاره به بهره برداری از ۲ مسکن مددجویان در این ایام، اظهارداشت: درزمینه کارآفرینی و تولید هم افتتاح ۳ پروژه تولیدی در روستاهای وسطی کلا، باریک محله و اسپی کلا را خواهیم داشت.

حمایت از صاحبان مشاغل

عابدین داغمه چی تصریح کرد: ارائه تسهیلات خود اشتغالی وحمایتی اقتصادمقاومتی یکی دیگر از برنامه های ما است که درطول سال دنبال می کنیم ولی در این ایام، به میمنت دهه مبارک فجر با جذب اعتباری خوب به نیازمندان صاحب مشاغل از ۵۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان وام اشتغال به دارندگان مشاغل تولیدی تحویل داده می شود.

زنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکیدبرزنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء خاطرنشان شد: از ایام حماسه ۶ بهمن با حضور مدیران کل و مسئولین شهرستانی از ۱۰۰خانواده شهداءو ایثارگران جانباز دیدن کردیم که درهمین خصوص روز۲۶بهمن یادواره استانی۲۵ شهید مخابرات مازندران درشهرستان آمل با محوریت شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد و شهیدامانی هندو کلا با حضور مسئولین کشوری واستانی برگزار خواهد شد که کنگره۱۰هزارو ۴۴۰ شهید مازندران نیز همزمان درشهرستان آمل به اجرا درخواهدآمد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید