جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15482 |
|
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛ در پایان مراسم عزاداری ایام دهه اول ماه محرم  تیم خبری سیده آمل برآن شدند تا گزارش کاری از برگزاری کمپین محرم ، شهر پاک  امسال داشته باشند  . در همین رابطه  به سطح شهر اعزام و ضمن تصویر برداری جویای نتایج این کمپین شدند. در این رپرتاژ […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ؛ در پایان مراسم عزاداری ایام دهه اول ماه محرم  تیم خبری سیده آمل برآن شدند تا گزارش کاری از برگزاری کمپین محرم ، شهر پاک  امسال داشته باشند  . در همین رابطه  به سطح شهر اعزام و ضمن تصویر برداری جویای نتایج این کمپین شدند.

در این رپرتاژ میدانی ،هم از حامیان حفظ محیط زیست شهری مصاحبه شد هم با مسئول محترم بازرسی جمع آوری زباله در سطح شهر منطقه ۱ آمل آ قای مفارقی و آقای نیکپور و دست اندر کاران . خوشبختانه همه این عزیزان ضمن تقدیر از فرهنگ سازی و همکاری مردم  اظهار داشتند :  در پایان عزاداری و کار پیگیری دوستداران محیط زیست ، ما نتیجه بسیار خوبی  را شاهد بودیم . سالهای گذشته منطقه به منطقه  با کوهی از زباله های خشک و تر یکجا بر می خوردیم ، اما امسال با فرهنگ سازی که قبل از آغازماه محرم توسط رسانه ها (و مستند سازی سیده آمل ) اجراء شد و برپایی کمپین حمایت از محرم و شهر پاک ،حین برنامه های دهه اول و ایستگاههای صلواتی  این همکاری و حمایت مردم مضاعف  قابل ملاحظه شد تا جایی که کاهش چشمگیر پسماندهای پلاستیکی را داشتیم .

آقای مفارقی در ادامه گفت : ما از اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها یی مثل شما که قبل از شروع ماه محرم به فکر شهر پاک آمل و زحمات پاکبانان بودند نهایت تشکر را داریم و از همکاری مردم نیز بسیار سپاسگزاریم .

گروه فرهنگی اجتماعی سایت سیده آمل نیز به نوبه خود از تلاش و همکاری همه جانبه حامیان محیط زیست و شهر پاک آمل بالاخص پاکبانان و دست اندر کاران بهداشت محیط زیست  این شهر نهایت سپاس را دارد , این اتحاد و همدلی برای رسیدن به نتایج مطلوب که برای عموم شهروندان است ستودنی می باشد ان شاالله که این روند و کمپین ها در همه زمینه ها ی حفظ  شآن شهروندان آمل ادامه یابد .

تصاویر زیر از گروه واحد خبری : خانمها فاطمه شاد لو و زهره شاد لو و آقای آرمین رحمتی گزارش شد .

کمپین شهر پاک ؛ محرم امسال تاثیر گذار است!؟2    کمپین محرم و شهر پاک آمل ؛ امسال نتیجه داد .

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید