پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15475 |
|
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود در شب عاشورا، تلاش برای تداوم ثبات لبنان را خواستار شد و گفت، مشکلات فقط با گفت‌وگو حل می‌شود. وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها برای جنگی جدید در منطقه آماده می‌شوند که در این شرایط ورود لبنانی‌ها به اختلافات […]

به گزارش سیده آمل ، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود در شب عاشورا، تلاش برای تداوم ثبات لبنان را خواستار شد و گفت، مشکلات فقط با گفت‌وگو حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها برای جنگی جدید در منطقه آماده می‌شوند که در این شرایط ورود لبنانی‌ها به اختلافات داخلی به نفع کشور نیست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: توصیه می‌کنم کسی یا کشوری به خصوص عربستان سعودی برای برهم زدن ثبات لبنان تلاش نکند که شکست خواهد خورد.

سیدحسن نصرالله تأکید کرد: با تعویق زمان برگزاری انتخابات در لبنان حتی برای یک روز هم  مخالفیم.

وی گفت: تهدیدات امنیتی لبنان بعد از آزادسازی جرود کاهش یافته اما تمام نشده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: در موضوع امنیت داخلی با اطمینان می‌گویم که لبنان از آمریکا امن‌تر است.

سید حسن نصرالله خواستار حفظ ثبات سیاسی لبنان و آرامش موجود شد و تأکید کرد که اداره کشور با تشنج یا دشمنی با یکدیگر به پیش نمی‌رود.

وی افزود: همان‌گونه که پیش از این در قضیه انتخابات توانستیم اختلافات را حل کنیم، هنوز هم می‌توان اختلاف سلیقه‌ها و تضادها را حل و فصل کرد و مصلحت لبنان در دوری از هر گونه درگیری در سطح ملی است.

نصرالله با تأکید بر این که این حرف را از روی ضعف یا ترس و یا نگرانی از سوی حزب‌الله به زبان نمی‌آورد، گفت: حزب‌الله امروز در قوی‌ترین شرایط قرار دارد و حتی اسرائیل نیز می‌گوید که حزب الله دومین ارتش منطقه است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه به طرف‌های مختلف به خصوص عربستان هشدار داد که در فکر کشاندن لبنان به اختلافات و درگیری داخلی و منطقه‌ای نباشند.

وی افزود: نظر ما ادامه یافتن دولت فعلی لبنان است تا این که انتخابات در چارچوب یک همکاری‌ مثبت برگزار شود و سخن حزب‌الله همان سخن نبیه بری است. انتخابات برگزار خواهد شد و مجلس نمایندگان تمدید نخواهد شد.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید