پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35736 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کشتی آمل دربرابر جهان امیرحسین زارع درمیان خیل عظیمی از مشتاقان و همشهریان آملی اش مورد استقبال قرار گرفت. در جدول رتبه بندی مدال آوران ورزشی طلا مدال اصلی مسابقات هست که سبب ارتقاء ورزشی کشورها می شود. دراین دوره از بازیهای آسیایی ۴۵ کشور حضور داشتند، آمل با اعزام ۳ کشتی گیر و کسب […]

کشتی آمل دربرابر جهان

امیرحسین زارع درمیان خیل عظیمی از مشتاقان و همشهریان آملی اش مورد استقبال قرار گرفت.

در جدول رتبه بندی مدال آوران ورزشی طلا مدال اصلی مسابقات هست که سبب ارتقاء ورزشی کشورها می شود. دراین دوره از بازیهای آسیایی ۴۵ کشور حضور داشتند، آمل با اعزام ۳ کشتی گیر و کسب ۳ مدال طلا دراین مسابقات همپای ورزش کشتی پایتخت که همه استانها و شهرستانها در آن فعالند مدال طلا آورد وقهرمان جهانی شد.

کشتی آمل دربرابر جهان

عصر روز سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ هاشم جمشیدپناه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در مراسم استقبال از امیرحسین زارع کشتی گیر طلایی آملی در مصاحبه با پایگاه خبری سیده آمل با تبریک این افتخارآفرینی به هموطنان ایرانی و همشهریان آملی، کشتی آمل را سرآمد کشتی کشور اعلام کرد وافزود: دراین دوره از بازیهای آسیایی هانگژو ۴۵ کشور حضور داشتند، آمل با اعزام ۳ کشتی گیر و کسب ۳ مدال طلا در این مسابقات همپای ورزش کشتی پایتخت که همه استانها و شهرستانها در آن فعالند قهرمان جهانی شد.

هادی ساروی فردا به آمل می رسد

به گفته جمشیدپناه: امیرحسین زارع هم در مسابقات آسیایی هانگژو و هم مسابقات جهانی با کسب مدال طلا قهرمان جهانی شد و  هادی ساروی نیز با مدال طلایی خود در این مسابقات در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه یعنی فردا بهمراه حسین زاده بعنوان مربی اش به شهرش آمل می رسد.

کشتی آمل دربرابر جهان
کشتی آمل دربرابر جهان
seyyedeamol.ir

خبرهای والیبالی از زبان جمشیدپناه

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اعلام اینکه تیم والیبال ما هنوز در برزیل بسر میبرد ادامه داد: اینکه تیم والیبال ما چه وقت به ایران بازگشت دارد و یا چه وقت بچه ها خودشان را به آمل میرسانند معلوم نیست.

امیرحسین اسفندیار لژیونر والیبالیست کشورشد

وی از قرارداد بهروزعطایی با سیرجان و رفتنش از آمل خبرداد و افزود: امیرحسین اسفندیارهم با تیم چینی قرار داد بست و درحال حاضر در خصوص بستن تیم والیبال نمی توان چیزی گفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید