جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33621 |
|
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با اجرای پروژه ملی انتقال فیبر نوری از آمل به لاریجان مخابرات شهرستان آمل در مازندران رتبه اول را کسب کرد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیدعباس حسینی، فرماندار ویژه شهرستان آمل در دومین نشست قرار گاه تبیین نهضت روشنگری این شهرستان با موضوع عملکرد مخابرات آمل اظهارداشت :در حوزه جهادتبیین مواردی از قبیل […]

با اجرای پروژه ملی انتقال فیبر نوری از آمل به لاریجان مخابرات شهرستان آمل در مازندران رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سیدعباس حسینی، فرماندار ویژه شهرستان آمل در دومین نشست قرار گاه تبیین نهضت روشنگری این شهرستان با موضوع عملکرد مخابرات آمل اظهارداشت :در حوزه جهادتبیین مواردی از قبیل راهبرد و استراتژی اصلی برای خروج از محاصره دشمن و جنگ هیبریدی که در آن قرار داریم  مورد توجه است .
به گفته فرماندار شهرستان آمل، رسانه های معاند نظام در راستای تحریف واقعیت از عملکرد نظام بسیار تلاش می کنند.
وی در ادامه اذعان داشت: درمقابل این تلاش دشمن ما در قرارگاه تبیین باید تلفیقی از رسانه و روابط عمومی را داشته باشیم چون قطعا روابط عمومی و رسانه با رویکرد راه حلی موثر می توانند یک سطحی از مشکلات حوزه شهروندی را بررسی و با نگاه تخصصی به موضوعات با طرح مسئله و پیشنهادات آنها مشکلات را حل نماییم.

حسینی همچنین با تاکیدبر اهمیت جایگاه مردم در نظام اسلامی تصریح کرد : قطعا مردم هرچقدر بیشتر بتوانند با ما ارتباط بگیرند مشکلاتشان راحت تر و بهتر حل می شود و تعاملات موثری را درحوزه شهری میتوانیم داشته باشیم.

کسب رتبه اول مخابرات آمل درمازندران
کسب رتبه اول مخابرات آمل درمازندران
Seyyedeamol.ir

کسب رتبه اول مخابرات آمل درمازندران

در ادامه این نشست حمیدرضا سلطانی رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل با اشاره به اعتبار یک ساله مخابرات آمل بیان داشت: برآورد کل اعتبار یک ساله ما از محل تملک دارایی حدود ۵۷ میلیارد تومان است .
سلطانی از عملکرد سال گذشته خود اینچنین گزارش داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ درحوزه تلفن سیار ۳۴ سایت در برنامه هایمان داشتیم که با راه اندازی ۲۴ سایت طرح را شروع کردیم و درنهایت ۱۶ سایت راه اندازی شد که هزینه راه اندازی  ۱۶ سایت ۹۶ میلیارد تومان بوده است .

وی همچنین از توسعه فیبر نوری بعنوان پروژه ملی یاد کرد و ادامه داد: انتقال فیبر نوری از آمل تا لاریجان و کابل کشی جهت تقویت پهنای باند در لاریجان بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان هزینه برده است.

به گفته رئیس مخابرات آمل: درپی اجرای این پروژه ملی در لاریجان، مخابرات شهرستان آمل در استان مازندران رتبه اول را کسب کرد.

سرقت ۵۰ هزار متر سیم مخابرات آمل

سلطانی سرقت کایل را یکی از مهمترین مشکلات و موانع در توسعه زیر ساخت مخابرات آمل عنوان کرد و افزود: در ۴ ماهه اول امسال ۵۰هزار متر کابل فقط جایگزین کابل های  سرقتی در سطح شهرستان آمل شده است که اگر این جایگزینی نبود هزینه آن در بخش توسعه مخابرات شهرستان صورت می گرفت.

وی در ادامه به عدم همکاری شهروندان جهت دادن زمین برای نصب دکل مخابراتی اشاره و ابراز داشت: شایعات بی اساس مبنی بر بیماری زا بودن فرکانس مخابراتی سبب عدم همکاری شهروندان برای توسعه مخابراتی نصب و راه اندازی این ایستگاهها شد.

سلطانی در توضیحات بیشتر اضافه کرد:فرکانس ناشی از این سیستم مخابراتی حتی درحد گرم شدن بدن انسان هم نیست درصورتیکه دستگاه ماکروفر که در منازل برای پخت غذا استفاده می شود به مراتب با فرکانس بالا خطرات قابل توجهی برای خانواده ها دارد.

رئیس مخابرات آمل خاطرنشان شد راه اندازی دکل مخابراتی برای رشد و توسعه خدمات مخارراتی و ارتباطات کشور ضروریست و به سلامت هموطنان هیچ آسیبی نخواهد رساند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید