پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33627 |
|
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جانباز ۵۰ درصدی درفرمانداری آمل، بی ریا ارادتمند مرادش ابا عبدالله حسین او که اشکش با آوردن نام مولایش حسین سرازیر می شود، با این دلبستگی به ولایتش درخدمت شهروندان برای باز کردن گره از مشکلاتشان خادمی می کند. مصطفی حیدری مسئول دبیرخانه فرمانداری آمل فعالیت کاری خود را از سال ۱۳۷۵ در بخشداری لاریجان […]

جانباز ۵۰ درصدی درفرمانداری آمل، بی ریا ارادتمند مرادش ابا عبدالله حسین او که اشکش با آوردن نام مولایش حسین سرازیر می شود، با این دلبستگی به ولایتش درخدمت شهروندان برای باز کردن گره از مشکلاتشان خادمی می کند.

مصطفی حیدری مسئول دبیرخانه فرمانداری آمل فعالیت کاری خود را از سال ۱۳۷۵ در بخشداری لاریجان شروع کرد و پس از ۱۰ سال خدمت صادقانه و پاکدستی بعنوان مسئول دبیرخانه فرمانداری شهرستان آمل ادامه کار داد.

حیدری، مسئول دبیرخانه فرمانداری شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل از خاطرات دوران خدمت سربازی اش درایام انقلاب گفت: بعداز اتمام سربازی برای دفاع از وطن به جبهه های نبرد حق علیه باطل به مناطق جنگی جنوب کشور رفتم.

رزم در جبهه های جنگ

حیدری که از جانبازان ۵۰ درصدی دفاع مقدس است در ادامه اظهار داشت: از سال ۶۰ تا ۶۴ در سی و پنجمین ماه مبارزه خود درعملیات های فتح المبین سایت ۱ و سایت ۳ و هویزه در معرض انفجارخمپاره و امواج ناشی از آن قرار گرفتم.

وی همچنین افزود:در آن انفجار ازناحیه سر و اعضا سمت راست بدن دچار جراحت شدید شدم که مراجهت درمان به بیمارستان شهید بقایی و سپس صائمی آن زمان، انتقال داده و بعداز آن برای تشکیل کمیسیون پزشکی به بیمارستان مشهد بردند.

ارادت خالصانه خانواده به ولایت معصومین

این سرباز ولایت بابهره گیری از الگوی آزادگی و پاکدستی حماسه کربلا از اعتقادات خود و خانواده اش، قبل از انقلاب اینگونه یادکرد و اذعان داشت: داشتن اعتقادات قوی کل خانواده به ولایت معصومین و انقلاب باعث شد تا در ایام حمله های تروریستی به افراد معتقد، از سوی منافقین خانواده من هم از این قضیه مستثنی نباشد و با انداختن ابزار منفجره داخل حیاط منزلمان، پدر و مادر  درسال ۶۰ دچار جراحت شدید شدند.

عشق ورزی خادم درخلوتگاه دل

به گفته حیدری پس از این اقدام فرمانده وقت سپاه، سرهنگ شعبانی و مسئولین عملیاتی و اطلاعات برای پیگیری به بازدید محل انفجار آمدند که از عمل نکردن یکی از مواد منفجره خطرناک که درصورت انفجار باعث تخریب خانه پدری می شد متعجب شدند ولی پدر در جواب آنها پاسخ داد خانه ای که اعضایش خادم آقا اباعبدالله و خاندان عصمت و طهارت هستند زیرسایه الله حفظ خواهد ماند.

زائر پیاده مرقد امام خمینی

این ارادت در مصطفی حیدری آنقدر قوی است که سال گذشته به عشق ولایت از امامزاده ابراهیم آمل پای پیاده به زیارت حرم امام خمینی(ره) رفت
اما بااین همه ارادت به ‌ولایت و انقلاب وخدمات زیاد درفرمانداری، حیدری ازبیکاری فرزندانش اینچنین می گوید:پسر بزرگم مهندس برق و قدرت و پسر دومم مهندس برق تکنولوژی است و دخترم فعالیت قرآنی دارد و هر۳ بیکارند. ولی هیچگاه از جایگاه خود به نفع فرزندانم سوءاستفاده نکرده ام.

کارنامه درخشان شغلی حیدری

حیدری که ۳ سال پیاپی عنوان کارمند نمونه شهرستان و استان را در کارنامه شغلی خود دارد، خاطرنشان شد: با توجه به اشتغال در فرمانداری و داشتن مدارک جانبازی هیچ وقت از آن جایگاه ها سوءاستفاده نکرده ام بلکه تمام سعی من این بود، بعنوان کارمند رسمی فرمانداری گوشی برای شنیدن درد دل مردم داشته باشم و درد شهروندان را به فرمانداران انتقال دهم شاید گره ای از کارشان باز شود و باشاد شدن دلی؛ مرضی رضای خدا و پیامبر شوم.

عشق ورزی خادم درخلوتگاه دل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید