پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35406 |
|
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۳۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کریمیان دونده ملی پوش آملی بهرام کریمیان ازشهرستان آمل، عضو ملی پوشان میانسال دومیدانی کشورمان هست باسابقه ورزشی ۳۵ساله رزومه ۱۷۰مسابقه استانی وکشوری که افتخارآفرینی در میادین بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد. کریمیان در گفتگو با خبرنگار سیده آمل، با بیان اینکه تاریخ تولدش به سال ۱۳۴۷ از روستای مطهر شهرستان آمل […]

کریمیان دونده ملی پوش آملی

بهرام کریمیان ازشهرستان آمل، عضو ملی پوشان میانسال دومیدانی کشورمان هست

باسابقه ورزشی ۳۵ساله رزومه ۱۷۰مسابقه استانی وکشوری که افتخارآفرینی در میادین بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کریمیان در گفتگو با خبرنگار سیده آمل، با بیان اینکه تاریخ تولدش به سال ۱۳۴۷ از روستای مطهر شهرستان آمل هست ادامه داد: حضور من در میادین بین المللی بعد از مسابقه بین المللی جزیره کیش آغاز شد که با توجه به اینکه نفرسوم این مسابقه شدم همین امر انگیزه ای در من ایحاد کرد تا برای حضور در مسابقات بعدی برون مرزی بیشتر تمرین کنم و به مسابقات دو ماراتون کشور امارات دعوت شدم.

کریمیان دونده ملی پوش آملی

به گفته این دونده ملی پوش، وی توانست؛ در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال با حضور ۵ هزار و ۷۰۰ نفر به مدت ۴۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه در کشور امارات موفق به کسب مقام ششم آن رقابت ها شود.

افتخار آفرینی در میادین دومیدانی بین المللی

بهرام کریمیان به مدال آوری در کشورهای بلغارستان، تایلند، کره اشاره کرد و افزود: در سوفیه بلغارستان در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال، رقابت ۱۰ کیلومتری رتبه اول را کسب کردم و بعد از آن در سال ۲۰۲۰ به شهر پوکت تایلند و جشن  پادشاهی آن برای رقابت دومیدانی، حضور یافته و مدال طلا را کسب کردم.

تمرینات مستمر رمز موفقیت

این ورزشکارآملی رمز موفقیت خود را در تمرینات مستمر برنامه ریزی شده روزانه طی هفته اعلام کرد وگفت: در طول هفته یک روز استراحت میکنم و مابقی ایام سعی میکنم روزی ۱ ساعت تا یک ساعت و ۴۰ دقیقه مسافت ۱۰ کیلومتری را بصورت نیمه دو تمرین کنم.

توصیه کریمیان به افراد عادی

وی همچنین تاکیدکرد: توصیه می کنم افراد عادی نیز روزانه ۲۰ الی ۴۰ دقیقه به ورزش دوبصورت آرام بپردازند تاازلحاظ سیستم بدنی آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند.

کریمیان از شغلش که فروش پمپ آب و تجهیزات در راستای لوازم آبیاری در بلوار منفرد شهرآمل است می گوید: خدا را شاکرم که این عنایت را به بنده داشت تا درکنار کسب درآمد به کسب رتبه های برتر در رشته دومیدانی دست یابم.

ادامه تمرینات مسابقات آینده در اردوی تیم ملی

بهرام کریمیان تصریح کرد: درحال حاضر با دعوت از فدراسیون کشوری به همراه ۵۷ نفر در اردوی تیم ملی پیشکسوتان کشور، تمرینات خود را برای آماده سازی وحضور در مسابقات ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ فیلیپین انجام می دهم و امیدوارم باردیگر برای برای شادی مردم کشورم افتخار آفرینی کنم.

تصاویری از حضور کریمیان در میادین بین المللی رشته دومیدانی

کریمیان دونده ملی پوش آملی

مسابقه ۵ کیلومتر تایلند شهر کوهستانی جنگلی پوکت زمان ۲۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه. مقام اول در بین ۱۲۵۰۰ دونده بیش از ۳۵ کشور. رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال.

کریمیان دونده ملی پوش آملی

آخرین مسابقه ده کیلومتر دو کشور کامبوج تایلند مقام دوم. بل رکورد ۴۲ دقیقه ۵۵ ثانیه رده ۵۵. تا ۶۰ سال. در بین ۴۰۰۰ هزار دونده از ۶۰ کشور جهان

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید