پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 12556 |
|
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای تخریب دولت، برنامه های خود را ارائه دهند و این یکی از انتظارات مهم مردم از کاندیداها است. به گزارش خبرنگار، فاطمه راکعی جمعه شب در ستاد فرهنگیان دکتر روحانی قم که از سوی معاونت بانوان ستاد روحانی در قم با […]

ستاد بانوان روحانی

به گزارش خبرگزاری سیده آمل ،نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای تخریب دولت، برنامه های خود را ارائه دهند و این یکی از انتظارات مهم مردم از کاندیداها است.

به گزارش خبرنگار، فاطمه راکعی جمعه شب در ستاد فرهنگیان دکتر روحانی قم که از سوی معاونت بانوان ستاد روحانی در قم با موضوع مشارکت حداکثری برگزار شد، افزود:متاسفانه برخی از کاندیداها در مناظرات به جای آن که برنامه های خود را برای دولت آینده ارائه دهند دست به تخریب دولت می زنند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات شاهد رقابت میان دو جریان مهم فکری هستیم و در این میان مردم ما اگاهانه به تفکری رای می دهند که میزان را رای مردم می داند.

  دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، با تاکید براینکه مردم نباید بگذارند هر کسی با شعار کمک به مستضعفان وارد میدان شود و رای بگیرد، گفت: مردم به ادامه راه اعتدال و اصلاحات رای خواهند داد استمرار اعتدال و اصلاحات تنها راه نجات کشور از مشکلات پیش رو است.

راکعی بیان کرد: ما در سال ۹۲ برای اینکه بتوانیم تفکر اصلاح طلبانه ریشه دار در انقلاب اسلامی را دوباره احیاء کنیم به سمت آقای روحانی گرایش پیدا کردیم.

وی گفت: وقتی اعتدال گرایان هم به سمت اصلاح طلبان آمدند روحانی انتخاب شد ما طرفداران روحانی می خواهیم هر کدام یک ستاد متحرک باشند و آراء خاکستری را به سمت دکتر روحانی جذب نمایند.

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش یادآور شد: حضور در شوراها نیز مسئولیت سنگینی است نهاد شوراها در کشور ایران نوپا هستند و تنها ۵ دوره از عمر آنان می گذرد.

 راکعی ادامه داد: شاید تا به امروز افرادی که به شورا ورود پیدا می کردند نمی دانستند که چه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، به همین دلیل می دیدیم افرادی که تخصص لازم را نداشتند و یا اینکه از طیف هنرمندان و ورزشکاران بودند در این نهاد تصمیم ساز حضور می یافتند.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان در این دوره انتخابات شوراها در سراسر کشور یک لیست واحد خواهند داشت ما امیدواریم که این لیست در قم نیز به پیروزی برسد.

دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در پایان بر حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید