جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34281 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

چالوس قوی بامدیریت گفتمان فرماندار شهرستان چالوس: ما به دنبال تحقق چالوس قوی همراه با گفتمان و تعامل بین دستگاههای اجرایی برای ایجاد رفاه اجتماعی شهروندان چالوسی هستیم. علی قاسمی در گفتگو با سیده آمل با بیان این مطلب که برای رسیدن به چالوس قوی باید همه دستگاههای اجرایی بدون حاشیه با تعامل و درنظرگرفتن […]

چالوس قوی بامدیریت گفتمان

فرماندار شهرستان چالوس: ما به دنبال تحقق چالوس قوی همراه با گفتمان و تعامل بین دستگاههای اجرایی برای ایجاد رفاه اجتماعی شهروندان چالوسی هستیم.

علی قاسمی در گفتگو با سیده آمل با بیان این مطلب که برای رسیدن به چالوس قوی باید همه دستگاههای اجرایی بدون حاشیه با تعامل و درنظرگرفتن توسعه و رشد عمرانی و رفاه اجتماعی درکشور پای کار بیایند، افزود: ما به دنبال تحقق چالوس قوی همراه با گفتمان و تعامل بین دستگاههای اجرایی برای ایجاد رفاه اجتماعی شهروندان چالوسی هستیم.

چالوس قوی بامدیریت گفتمان

فرماندار چالوس به ظرفیت های بسیار خوب شهرش اشاره کرد وگفت: درحوزه گردشگری سعی ما شناسایی ظرفیت ها و ارائه طرح های کارشناسانه برای ارتقاء صنعت گردشگری در این شهرستان هست که بحث پایلوت بوم گردی چالوس را برای به انجام رساندن پروژه های مربوط دراستان را مطرح کرده ایم.

تقویت صنعت توریسم درچالوس

وی همچنین ادامه داد: به مدیریت گردشگری و صنایع دستی شهرستان تاکید کردیم تا با ارائه اطلس شهرستان در این راستا کارهای بیشتری انجام شود.

قاسمی از شرکت در همایش صنایع دستی و گردشگری بهمن ماه تهران خبر داد و بیان داشت: هدف از ارائه طرح اطلس و حضور در این همایش معرفی فرصت های جاذبه های صنعت توریسم چالوس به اشخاص حقیقی است تا با سرمایه گذاری در چالوس آورده های شهرستان را تسهیل دهند.

توسعه شهرک صنعتی مرزن آباد

فرماندار چالوس با تاکید بر پروژه های حوزه صنعت و کارآفرینی این شهرستان اذعان داشت: شهرک صنعتی مرزن آباد از ظرفیت های خوب چالوس است که متاسفانه آنگونه که باید از آن استفاده نشد و رفع مشکلات صاحبان صنایع دراین شهرک و توسعه و تقویت آن با همکاری هیات امنا و سرمایه گذاران یکی دیگر از اولویت های کاری ما است.

شیلات چالوس فرصت مناسب برای سرمایه گذاری

وی یکی دیگر از فرصت های شغلی و سرمایه گذاری چالوس را تولید آبزیان شیلات دریای خزر چالوس عنوان کرد و تاکیدکرد: با رشد صنایع شیلات و ذخایر آبی موجود این منطقه می توان دست آوردهای خوبی را برای اقتصاد شهروندان شهرستان داشت.

استقبال از سرمایه گذاران با ایجاد تسهیلات

این فرماندار خوش فکر از استقبال سرمایه گذاران در بخش صنعت توریسم و هتل سازی شهرش خبر داد و ابراز داشت: باید درچالوس مجتمع های رفاهی گردشگری افزایش یابد و ما هم در این خصوص سعی در ارائه تسهیلات آسان به علاقمندان حضور دراین بخش از سرمایه گذاری را داریم.

ساخت مجتمع فرهنگی نیاز شهرستان چالوس

قاسمی با اظهار تاسف از ضعف زیرساخت های وجود مجتمع فرهنگی هنری در این شهرستان، اظهار داشت: زمین این بخش از علاقمندان به فرهنگ و هنر درچالوس مهیا است اما به مبلغی به اندازه ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع نیاز هست که با رای زنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درتهران قول تامین گوشه ای از آن مبلغ گرفته شد که امیدوارم درسال ۱۴۰۲ این مهم نیز محقق شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید