شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 34277 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پروژه های گازرسانی درچالوس پیگیری سرانجام پروژه ها و خدمات رسانی یکی از امتیازهای مدیران در دولت حاضر است. درجلسه فرمانداری شهرستان چالوس بامدیران عامل گاز،راهداری وآبخیزداری، شرکت ساخت و سازتوسعه استان و مسئولین مربوط شهرستان، رفع موانع پروژه عملیات گاز رسانی به بیش از ۱۵ روستای بخش مرزن آباد و مرکزی شهرستان چالوس بررسی […]

پروژه های گازرسانی درچالوس

پیگیری سرانجام پروژه ها و خدمات رسانی یکی از امتیازهای مدیران در دولت حاضر است.

درجلسه فرمانداری شهرستان چالوس بامدیران عامل گاز،راهداری وآبخیزداری، شرکت ساخت و سازتوسعه استان و مسئولین مربوط شهرستان، رفع موانع پروژه عملیات گاز رسانی به بیش از ۱۵ روستای بخش مرزن آباد و مرکزی شهرستان چالوس بررسی و پیگیری شد.

علی قاسمی فرماندار شهرستان چالوس درگفتگو با سیده آمل پیگیری پروژه های ناتمام عمرانی را از اولویت های کاری خود عنوان کرد وگفت: دربازدیدهای میدانی بعمل آمده با مدیران عامل گاز، راهداری و آبخیزداری استان هماهنگ شد تا با همکاری این دستگاهها برای رفع چالش های موجود و تسریع درگاز رسانی بیش از ۱۵ روستای بخش مرزن آباد و مرکزی شهرستان چالوس اقدامات لازم انجام گیرد.

پروژه های گازرسانی درچالوس

وی در ادامه اظهار داشت: اعتبار مالی این پروژه ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که از بخش منابع داخلی گاز استان تامین خواهد شد.

قاسمی در توضیحات بیشترخود افزود: امروزحضور این مسئولین اجرایی استان در چالوس جهت هماهنگی لازم برای گازرسانی محور مرزن آباد به دوآب و چگونگی عبور از منطقه سیل خیز و جنگلی ورودی روی سنار بخش مرزن آباد بود.

ارائه طرح و کسب مجوز از راهداری مازندران

فرماندار چالوس همچنین تصریح کرد: اجرای این پروژه هابا اداره منابع طبیعی است که مجوز آن پس ازکارشناسی مسیرجهت پیشگیری حوادث از طریق راهداری استان صادر می شود.

همکاری ارگانها برای توسعه کشور

وی با تاکید براینکه با همکاری ارگانها درکنار هم ما شاهد اتفاقات خوبی برای توسعه و رشد کشور خواهیم بود، ادامه داد: پیگیری سرانجام پروژه ها و خدمات رسانی یکی از امتیازهای مدیران، در دولت حاضر است.

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید