یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35152 |
|
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیگیری درخواست باشگاه داران آمل ورزش جسم و روح انسان را از کسالت بیرون آورده و موجب خلاقیت می شود. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل به اتفاق هاشم جمشید پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و هیات همراه از اماکن ، سالنها و باشگاهها همچنین طرح […]

پیگیری درخواست باشگاه داران آمل

ورزش جسم و روح انسان را از کسالت بیرون آورده و موجب خلاقیت می شود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: دکتر زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل به اتفاق هاشم جمشید پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و هیات همراه از اماکن ، سالنها و باشگاهها همچنین طرح های ورزشی بازدید بعمل آوردند.

زارعی در این بازدید تاکید کرد: برای داشتن نسل ورزیده و تخصصی نمودن ورزشکاران در رشته های مختلف باید مشکلات آنها مرتفع شود

پیگیری درخواست باشگاه داران آمل

وی ضمن گوش دادن به درخواست های ورزشکاران و باشگاه داران زحمتکش قول همکاری و پیگیری همه جانبه در راستای درخواست های مطرح شده داد و از رئیس اداره ورزش و جوانان خواست تا پیگیر موارد و درخواست های آنها باشد و نسبت به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود اقدام نماید .

باشگاه‌های بازدید شده فعال و پروژه های ورزشی دردست اجرای شهرستان آمل دراین بازدید عبارتند از: مجموعه ورزشی سردار شهید فلاح _ استخر نیمه کاره هدایتی واقع در جاده نور _ خانه تکواندو و خانه ژیمناستیک _ سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) _ استادیوم و زمین ورزشی شهید چمران _ سالن آموزشی با مدیریت شرکت کاله _ استخر و باشگاه بدنسازی نشاط واقع در جاده محمودآباد .
در این بازدید برخی از باشگاه داران و سالن داران با بیان برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود درخواست همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های ذی ربط داشتند .

پیگیری درخواست باشگاه داران آمل

پیگیری درخواست باشگاه داران آمل

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید