جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 33559 |
|
تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پوشش ۱۵ هزار خانواده در پلی کلینیک آمل به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:دریافت خدمات دارویی برای بیماران خاص از طریق  داروخانه مرکز پلی کلینیک آمل سازمان تامین اجتماعی از ۲ بخش سازمانی و درمانی تشکیل شده است. وظایف بخش سازمانی شامل بستن قرار داد و دریافت حق بیمه از افراد جهت ارائه خدمات بیمه […]

پوشش ۱۵ هزار خانواده در پلی کلینیک آمل

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:دریافت خدمات دارویی برای بیماران خاص از طریق  داروخانه مرکز پلی کلینیک آمل

سازمان تامین اجتماعی از ۲ بخش سازمانی و درمانی تشکیل شده است.
وظایف بخش سازمانی شامل بستن قرار داد و دریافت حق بیمه از افراد جهت ارائه خدمات بیمه از کار افتادگی و بازنشستگی است که متناسب با میزان سنوات پرداختی فرد بیمه شده انجام می شود.
ولی بخش درمانی جدا ازقسمت بیمه ای موظف به ارائه خدمات درمانی بیماران در واحد درمانی پلی کلینیک یا بیمارستان تامین اجتماعی است.

که درصورت بیمه بودن فرد در تامین اجتماعی درصدی از بیمه پرداختی به بیمه درمانی تخصیص یافته و مابقی بابت بیمه پرداختی بازنشستگی وی صورت می گیرد.

دکترافسانه هراتی پور رئیس مرکز پلی کلینیک تامین اجتماعی درگفتگو با سیده آمل با تشکر از کار تیمی پرسنل این واحد درمانی بیان داشت: ۵۰ پرسنل در این مرکز فعالیت دارند.
هراتی پور با اعلام اینکه سال گذشته تعداد ۱۲۰ هزار و ۳۰۰ نفر در این مرکز ویزیت شده اند ادامه داد: خدمات دارویی ما نیز ۹۵ هزار و ۳۳۰ نسخه در داروخانه این مرکز درمانی تامین اجتماعی با اعتبار ریالی ۵۱ میلیارد ریال بوده که تنها در ۳ ماهه اول امسال ۱۰ میلیارد ریال خدمات دارو‌ به بیماران ما ارائه داده شد.

پوشش ۱۵ هزار خانواده در پلی کلینیک آمل

به گفته هراتی پور:خدمات پزشک خانواده مرکز درمانی پلی کلینیک تامین اجتماعی آمل مانند دیگر مراکز استان شامل پزشک، مراقبت سلامت و مامایی هست.

وی همچنین ازحضور ۵ پزشک عمومی و ۳پزشک متخصص ثابت و چند متخصص در روزهایی از هفته جهت درمان بیماران خبر داد و افزود: ۱۵ هزار بیمار در پلی کلینیک آمل تحت درمان قرار می گیرند که موارد مهم غربالگری سرطان روده بزرگ و سرطان پستان است و همچنین بخش داندانپزشکی مرکز ما نیز همچنان فعال و پرکار است.

قرار دادن تحت پوشش درمانی افراد ریسک پذیر 

این پزشک مسئول درتوضیحات بیشتر خود گفت: گروه هدف عمده مرکز درمانی تامین اجتماعی، افراد ریسک پذیر در گروه‌های سنی بدو تولد تا ۵ سال ، نوجوانان، دیابتی ها و افراد فشاربالا و سالمندان هستند.
هراتی پور با تقدیر از کار تیمی و تلاش پرسنل خود در کمک رسانی به بیماران تصریح کرد: درایام کرونا برای جلوگیری از زیاد شدن آلودگی این بیماران ریسک پذیر، طرح ۲ ماهه دارو دادن به بیماران مزمن ازقبیل:دیابت و فشار خون به درب منازل ذا اجذایی کرده ایم.

هراتی پور یکی دیگر از کارهای دوران کرونا را ارتباط مستقیم مراقب سلامت مرکز با بیماران کرونایی و پیگیری آنان عنوان و اذعان داشت: از کارهای مهم دیگر در دوران کرونا مدیریت واکسیناسیون بیماران و افاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بود.

کسب تایید دارویی بیماران خاص درمرکز درمانی تامین اجتماعی آمل

مدیریت مرکزدرمانی پلی کلینیک آمل، خاطر نشان شد: چند سالی است، با آموزش یکی از پرسنل مرکز جهت تایید داروهای بیماران مبتلا به بیماری های خاص مانند شیمی درمانی، پیوند کلیه، بیماران نیازی به مراجعه شهرهای دیگر ندارند بلکه درهمین مرکز این خدمات دارویی برای بیماران خاص هم ارائه داده می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید