یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35528 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پوزش رئیس آبفاآمل ازآملیها شعبان زروکی از مسدود شدن یک باند ازخیابان شهید بهشتی به دلیل ساماندهی فاضلاب شهرآمل از شهروندان آملی پوزش خواست و افزود: عمق حفاری شبکه تا ۶ متر بوده و بخاطر مسائل حفاظتی و امنیت مردم یک باند خیابان شهید بهشتی را مسدود کردیم که جادارد ازهمکاری شهردارآمل بابت ارائه مجوزات […]

پوزش رئیس آبفاآمل ازآملیها

شعبان زروکی از مسدود شدن یک باند ازخیابان شهید بهشتی به دلیل ساماندهی فاضلاب شهرآمل از شهروندان آملی پوزش خواست و افزود: عمق حفاری شبکه تا ۶ متر بوده و بخاطر مسائل حفاظتی و امنیت مردم یک باند خیابان شهید بهشتی را مسدود کردیم که جادارد ازهمکاری شهردارآمل بابت ارائه مجوزات وپیگیری های اجرای طرح نهایت سپاس را دارم.

ریاست امورآب، فاضلاب شهرستان آمل در گفتگو با پایگاه خبری سیده آمل از راه اندازی شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرآمل خبرداد و ابراز کرد: پروژه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرآمل ازسال ۱۳۹۲ کلیدخورد که بدلایل نداشتن اعتبارات کافی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ بمدت یکسال پروژه مسکوت مانده بود.

طول پروژه ۵۰۰ کیلومتر است

وی در ادامه تصریح کرد: طول کل جمع آوری فاضلاب آمل ۵۰۰ کیلومتر است که با توجه به شیب طبیعی زمین ازجنوب به شمال درپایین ترین نقطه شهرستان به سمت پایین ترین قسمت اراضی جنوبی شهرستان آمل زمین تصفیه خانه با مساحت ۶ هکتار خریداری شده است که پس از لوله گذاری کل فاضلاب به آن نقطه منتقل و برای تصفیه هدایت خواهدشد.

گردش آب به اکوسیستم طبیعی

به گفته زروکی: پس از تصفیه پس آب فاضلاب شهری آمل آب حاصله با استانداردهای زیست محیطی جهت آبیاری مزارع کشاورزی وارد رودخانه هراز خواهدشد.

ریاست امورآب، فاضلاب شهرستان آمل از اعتبار دریافتی طرح می گوید: این طرح جزء پروژه های ملی است که تاکنون از محل اعتبارات ملی ۱۵ میلیارد تومان بودجه دریافت نموده ایم که دوباره بعدازتوقف یکساله، امسال مجدد۶ میلیارد تومان اعتباردریافت شد.

اتمام لوله کشی با ۱۵ میلیارد تومان

وی با بیان اینکه امسال پس ازبستن قرارداد ۷ میلیاردی با پیمانکارپروژه را از خیابان شهیدبهشتی ادامه داده ایم، اذعان داشت: برای اینکه توفقی در سال آینده نداشته باشیم از ابتدای امسال برای سال ۱۴۰۳ پانزده میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد داده ایم که امیدواریم با پیگیری نماینده محترم به تصویب برسد.

راه اندازی تصفیه خانه با پوشش ۵ هزار مشترک

این مسئول امور آب شهرستان همچنین تاکید کرد: زمانیکه امکان واگذاری منشآب و نصب سیفون فاضلاب برای حدود ۵ هزار مشترک آملی وجود داشته باشد عملیات راه اندازی تصفیه خانه اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: بابت انجام طرح ساماندهی فاضلاب شهری آمل تادرب منازل هیچ مبلغی ازشهروندان دریافت نخواهد شد ولی از درب منزل تا نصب سیفون مشترکین باید مبلغی را پرداخت نمایند.

پوزش رئیس آبفاآمل ازآملیها
پوزش رئیس آبفاآمل ازآملیها
seyyedeamol.ir

پوزش رئیس آبفاآمل ازآملیها

شعبان زروکی از مسدود شدن یک باند ازخیابان شهید بهشتی به دلیل ساماندهی فاضلاب شهرآمل از شهروندان آملی پوزش خواست و افزود: عمق حفاری شبکه تا ۶ متربوده وبخاطر مسائل حفاظتی و امنیت مردم یک باند خیابان شهید بهشتی را مسدود کردیم که جا دارد از همکاری شهردارآمل بابت ارائه مجوزات و پیگیری های اجرای طرح نهایت سپاس را دارم.

همکاری متولی شهری با آبفا آمل

علی داوودی شهردار آمل نیز بعنوان متولی امور شهری اضافه کرد: این طرح برای رفاه مردم و حفظ محیط زیست طرح بسیار خوبی است که با هماهنگی های انجام شده مجوزات لازم در راستای خدمات رسانی بهتر داده شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید