جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35532 |
|
تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

معرفی شرکت دانش بنیان نیکا شرکت نیکا اتصالات در زمینه تولیدانواع لوله و اتصالات پلیمری از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ توسلی باتجربه ۴۰ساله، ازسال ۱۴۰۱ باهزینه۵۰۰هزاردلارتجهیزات در صنعت آبرسانی کشور فعالیت خودرادرفازدوم شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی […]

معرفی شرکت دانش بنیان نیکا

شرکت نیکا اتصالات در زمینه تولیدانواع لوله و اتصالات پلیمری از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ توسلی باتجربه ۴۰ساله، ازسال ۱۴۰۱ باهزینه۵۰۰هزاردلارتجهیزات در صنعت آبرسانی کشور فعالیت خودرادرفازدوم شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران باتفاق هیات همراه و فرماندارویژه شهرستان آمل و معاونین و مسئولین دستگاههای اجرایی این شهرستان از شرکت نیکا اتصالات بازدید بعمل آوردند.

معرفی شرکت دانش بنیان نیکا

حسام توسلی یکی از مدیران عامل این هلدینگ در این دیدار از دانش بنیان بودن محصولات مجموعه نیکا اتصالات خبردادو افزود: این مجموعه همزمان تولید کننده کامپ باندهای پلیمری زیر مجموعه هلدیگ نیکا اتصالات است.

به گفته توسلی: شروع کار هلدینگ از سال ۱۳۷۹ به واسطه پشتکار ۴۰ ساله پدر بزرگوارم در بازار کار بنیانگذاری شد.

معرفی شرکت دانش بنیان نیکا
معرفی شرکت دانش بنیان نیکا

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۶مجموعه فعال درشهرک صنعتی مشغول هستند، ادامه داد: تمام این واحدهایی که اکنون درشهرک صنعتی فعالیت می کنندازقبل یا ورشکست یا تعطیل شده بودند یا دراختیار بانک قرار گرفته بودند که باخریداری آنها این واحدها احیا و دوباره به چرخه اقتصادی برگشت.

اهداف شرکت نیکا اتصالات پلیمر

مهندس توسلی از اهداف شرکت نیکا پلیمر می گوید: تولیدات پلیمرهای ما بصورت تخصصی وبا دانش روز دنیاست و نیکا اتصالات یک واحد از آن است که بصورت دانش بنیان اجرا شد.

این مدیر جوان تصریح کرد: درساخت لوله های ۳ جداره لایه میانی از الیاف تشکیل شده که برخلاف واحدهای تولیدی دیگر درسطح کشورکه الیاف آماده وارد می کنند ما این تکنولوژی را کلا خودمان تولید می کنیم.

جذب نیروی کار

وی با اشاره به اینکه در اتصالات لوله تنها واحد تولیدی استان هستیم، اذعان داشت: ۲ فاز از این مجموعه در شهرک امامزاده عبدالله آمل فعالیت دارد و درهریک از این ۲ فاز؛ ۱۰۰ نفر در یک واحد و ۱۹۱ نفر دیگر در واحد دوم مشغول بکار هستند.

درخواست سربازان خط مقدم تولیدات داخلی

توسلی بعنوان سرباز اقتصادی استان خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از مشکلات پیش روی این واحد تولیدی اینگونه گفت: با توجه به تورم بالا برای مدیریت هلدینگ به ساختمان متمرکز و نزدیک به واحدهای تولیدی نیازمندیم که متاسفانه زمین های خریداری شده بلا استفاده با ساختمانهای نیمه کاره در شهرک صنعتی موجود هست که انتظار می رود در سامانه دسا توسعه واحدهای تولیدی درون شهرک این کارگاههای نیمه کاره تحویل تولیدکنندگان فعال شود.

اصلاح نگاه مسئولین به ارزش افزوده

حسام توسلی با تاکید بر اصلاح نگاهها به ارزش افزوده و نتیجه درآمدی تولیدات شرکت عنوان کرد: برای تولیدات ما رتبه بندی گذاشته شود تا واقعیت زحمات ما بازتاب داده شود نه تعداد نیروی انسانی فعال در شرکت و در ادامه کار و حمایت از جذب نیروی فعال از نظر نقدینگی بما کمکهای مالی شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید