چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 36357 |
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پایان انتظار درسال ۱۴۰۳ بحث تعریض محور کندوان از محدوده بالای مرزن‌آباد تا دزبن از اهمیت بسزایی برخوردار است و درصورت تحقق می‌تواند به حل مشکل مردم بومی برای تردد کمک کند. باتوجه به حجم بالای تردد در محور کندوان، دغدغه‌های این محور به‌دلیل تعریض نشدن ۱۵ کیلومتر حدفاصل طویر مرزن‌آباد تا دزبن به‌ویژه در […]

پایان انتظار درسال ۱۴۰۳

بحث تعریض محور کندوان از محدوده بالای مرزن‌آباد تا دزبن از اهمیت بسزایی برخوردار است و درصورت تحقق می‌تواند به حل مشکل مردم بومی برای تردد کمک کند.

باتوجه به حجم بالای تردد در محور کندوان، دغدغه‌های این محور به‌دلیل تعریض نشدن ۱۵ کیلومتر حدفاصل طویر مرزن‌آباد تا دزبن به‌ویژه در زمان پیک مسافران و گردشگران دوچندان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: سرپرست هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران اعلام کرد: تا شهریور ۱۴۰۳ فاز نخست پروژه تعریض جاده کندوان به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان انتظار درسال ۱۴۰۳

احمد توکلی امروز (سوم بهمن ماه) در نشستی با موضوع بررسی رفع موانع و ارائه راهکارهای تسریع در روند اجرای طرح ملی تعریض جاده کندوان محدوده مرزن‌آباد – دزدبن، اظهار کرد: تدابیر لازم برای تکمیل هرچه زودتر پروژه و چهار بانده کردن مسیر و رفاه حال اهالی روستاهای مسیر اجرای طرح اندیشیده می‌شود. گام نخست این طرح ملی تا شهریور ماه سال آینده زیربار ترافیک خواهد رفت.

جاده تعریض جاده کندوان در دستور کار طرح ملی

وی ادامه داد: پروژه ملی تعریض محور یکی از پروژه‌های با اهمیت کشور و سه استان مازندران، البرز و تهران است که جزو مطالبات اساسی غرب مازندران محسوب می‌شود.

سرپرست هماهنگی معاونت عمرانی استانداری مازندران بیان کرد: تعریض جاده مرزن‌آباد به دزبن به طول ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور از وزارت راه و شهرسازی کارفرمای مجموعه است.

دلیل دیر شدن تحویل پروژه

توکلی با بیان اینکه جاده چالوس به‌دلیل داشتن ترافیک بالا و تردد زیاد خودروها فقط سه تا چهار روز در هفته قابلیت کار کردن دارد، گفت: این پروژه به‌دلیل محدودیت زمانی و مکانی با وجود اینکه دو سال برای اجرای آن در نظر گرفته شده بود، چهار سال به درازا کشید.

او افزود: در بازدیدی از محل پروژه با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای، چالش‌ها و مشکلات بررسی شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید