جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 14887 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سیده آمل ، پرچمدار جدید هواوی روز ۲۴ مهر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پرچمداران سری میت در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در فروش داشته‌اند و کاربران زیادی را به خود جذب نمودند. حال علاقه‌مندان منتظر معرفی جدیدترین پرچمدار هواوی در سال ۲۰۱۷ هستند. سیده آمل نقل از دیجی رو، بر اساس […]

به گزارش سیده آمل ، پرچمدار جدید هواوی روز ۲۴ مهر به صورت رسمی معرفی خواهد شد. پرچمداران سری میت در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در فروش داشته‌اند و کاربران زیادی را به خود جذب نمودند. حال علاقه‌مندان منتظر معرفی جدیدترین پرچمدار هواوی در سال ۲۰۱۷ هستند.

سیده آمل نقل از دیجی رو، بر اساس جدیدترین خبرها، هواوی میت ۱۰ در سه نسخه معرفی و عرضه می‌شود. در خبرهای قبلی عنوان شده بود که ۲ نسخه از این گوشی معرفی خواهد شد. سه گوشی جدید هواوی که در رویداد ۲۴ مهر این کمپانی معرفی خواهند شد میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ لایت می‌باشند.

طبق آخرین گزارش‌ها هواوی میت ۱۰ ظاهری شبیه به میت ۹ پرو دارد. ولی از لحاظ سخت افزاری پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. میت ۱۰ پرو اما طراحی جدیدی دارد و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن بسیار باریک هستند که موجب زیبایی این گوشی خواهد شد. نسخه اقتصادی پرچمدار هواوی نیز با نام میت ۱۰ لایت با مشخصات سخت افزاری سطح پایین‌تر معرفی و عرضه می‌شود.

در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی در مورد میت ۱۰ شنیده و خوانده‌ایم. بر همین اساس مشخصاتی از این گوشی نیز افشا شده‌اند که در زیر آنها را نام می‌بریم:

صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن Full HD
دوربین دوگانه لیکا با دیافراگم f/1.6
حسگر اثرانگشت در دکمه هوم در قاب جلویی گوشی

در مورد نسخه پرو پرچمدار هواوی نیز خبرهایی منتشر شده که حاکی از مجهز بودن آن به صفحه نمایش امولد با رزولوشن QHD دارد. دوربین نسخه پرو همانند میت ۱۰ خواهد بود ولی حسگر اثرانگشت در قاب پشتی گوشی است. گفتنی است هر دو پرچمدار جدید هواوی به چیپست تازه معرفی شده کرین ۹۷۰ مجهز خواهند بود.

میت ۱۰ لایت نیز بر اساس آخرین شایعات از صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد ولی خبری از دوربین دوگانه در این گوشی نیست.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید