سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-14
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35488 |
|
تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

هنربهترین منبر تاثیرگذاراست درمراسم رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی اشکواره حسینی آمل مطرح شد. به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:امیدخزردبیراجرایی ششمین همایش ملی فرهنگی، هنری اشکواره حسینی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ حسینی عنوان کرد و گفت: دراین جریان عظیم قدر دان کمکهای کانون فرهنگی هنری آل طاها […]

هنربهترین منبر تاثیرگذاراست

درمراسم رونمایی از پوستر ششمین همایش ملی اشکواره حسینی آمل مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل:امیدخزردبیراجرایی ششمین همایش ملی فرهنگی، هنری اشکواره حسینی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ حسینی عنوان کرد و گفت: دراین جریان عظیم قدر دان کمکهای کانون فرهنگی هنری آل طاها هستیم که در شمع وجودی ائمه معصومین سعی در نزدیک کردن دلها و همراهی مردم با نهضت امام حسین را دارد.

۶بخش هنری دراشکواره حسینی

خزرازفعال شدن این همایش در۶بخش هنری خبردادوافزود:بخش های عکس، داستان کوتاه، شعر، نمایش خیابانی، بخش کودک و نوجوانان و رسانه که در ۲ حوزه فعال شده است درحال دریافت آثار علاقمندان شرکت در اشکواره هستند.

دبیراجرایی این دوره از اشکواره حسینی اعلام کرد: اختتامیه جشنواره ۲۷ شهریور ماه جاری خواهد بود و ارسال آثار هم تا ۱۰ شهریور تمدید شده است

معرفی دبیران اشکواره حسینی

وی دبیران هربخش را اینگونه معرفی واضافه کرد: بخش عکس با دبیری خانم شیرازی، بخش داستان کوتاه با دبیری خانم شفیع زاده، بخش شعر با دبیری آقای میثم رنجبر، بخش کودک و نوجوان با دبیری مهیار کمانگری، بخش تاتر خیابانی توسط نصرالله زاده و بخش رسانه با دبیری علی مسافر از خبرنگاران توانمند آملی هدایت و مدیریت می شود.

سخنان بنیانگذار اشکواره حسینی

در ادامه این نشست، حسین جوادی آملی از بنیانگذاران اشکواره حسینی ابراز کرد: خیلی خوشحالم امروز در جمع شمایی هستم که اشکواره را با دست خالی به مرحله ملی رساندید.

وی که برگزاری ۷۸ همایش ملی را در کارنامه کاری فرهنگی خود دارد، بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز فرمود: هرکار با ارزشی را می خواهید ماندگار شود در قالب هنر بگنجانید” واما این اشکواره نیز در قالب ۶ بخش هنری حرکت بی نظیری را شروع و ادامه داد.

هنربهترین منبر تاثیرگذاراست

جوادی تصریح کرد: کدام منبر را شما رساتر ازتاتر وهنر قلم هنرمندان می توانید بیابید؟ اثری را که رشته های مختلف هنر بر روح و جان انسان می گذارد مثال زدنی است که در اشکواره حسینی شاهد آثار فاخر هنرمندان سطح استان و کشوری هستیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید