شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 30870 |
|
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

همه مساجد بدون جماعت درماه رمضان بازاست همانطور که از اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده برای  هرچیزی بهاریست و بهار قرآن  درماه مبارک رمضان است حجت الاسلام رمضانی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آمل درگفتگو با سیده آمل با تاکید بر تحقق بهاری بودن قرآن در ماه رمضان اظهار داشت: برای اینکه ماه […]

همه مساجد بدون جماعت درماه رمضان بازاست

همانطور که از اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده برای  هرچیزی بهاریست و بهار قرآن  درماه مبارک رمضان است

حجت الاسلام رمضانی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آمل درگفتگو با سیده آمل با تاکید بر تحقق بهاری بودن قرآن در ماه رمضان اظهار داشت: برای اینکه ماه رمضان قرآنی به  منصه ظهور برسد و قرآن در این ماه تجلی پیدا کند با توجه به شرایطی که درحال حاضر جامعه با ویروس کرونا درگیر هست برنامه های جایگزینی را بجای برنامه هایی که درشرایط عادی انجام میشد پیش بینی کرده ایم.

وی همچنان سیاستگزاری این سازمان را در فضای کرونایی براساس تهیه کلیپ از منبرهای یک یا دو دقیقه ای و پخش درفضای مجازی عنوان کرد و گفت: موضوعات مختلف قرآنی و سیره اهل بیت علیهم السلام بهمراه تلاوت و تفسیرقرآن نیز به  همین ترتیب برای روزه داران و علاقمندان در فضای  مجازی با آی  دی سفره کریمانه واتساپ و ایتا قابل نشر است.

رمضانی با تقدیر از زحمات پیشکسوتان قرآنی شهرستان در حفظ ارزش این کتاب الهی ادامه داد: معرفی چهره های برتر قرآنی و عرض ادب به محضر این عزیزان یکی از وظایف ماست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل اجرای برنامه های دیگر این ماه را در فضای مجازی اینگونه شرح داد که: برای روزه اولی ها همچنین مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان هم برنامه هاب متنوعی در فضای مجازی خواهیم داشت.

همه مساجد بدون جماعت درماه رمضان بازاست

وی با اشاره به باز بودن مساجد تصریح کرد: مساجد جهت اذان و نماز فرادای روزه داران و تهیه محتوا در راستای برنامه های ماه مبارک باز خواهد بود.

آدرس ارسال آثار رمضانی

رمضانی از برگزاری مسابقه تهیه افطاری ویژه بانوان خبرداد و افزود: بانوان علاقمند می توانند با گرفتن عکس از سفره های افطاری خود و ارسال آن به آی دی واتسآپ با شماره ۰۹۳۳۵۹۹۲۹۹۴۱۲۹  سفره کریمانه سازمان تبلیغات در این مسابقه شرکت کنند .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید