پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32822 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نتیجه تلاش ۲ ساله اتاق بازرگانی در آمل  دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شهرستان آمل با حضور عبدالله مهاجردارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و امام جمعه آمل، نماینده منتخب شهرستان و فرماندار در بیست و سومین روز ازبهمن ماه ۱۴۰۰بصورت رسمی افتتاح شد. پایان انتظارمولدین آملی برای حضوردراتاق بازرگانی به گزارش واحد خبری سیده آمل: میران […]

نتیجه تلاش ۲ ساله اتاق بازرگانی در آمل

 دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شهرستان آمل با حضور عبدالله مهاجردارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و امام جمعه آمل، نماینده منتخب شهرستان و فرماندار در بیست و سومین روز ازبهمن ماه ۱۴۰۰بصورت رسمی افتتاح شد.

پایان انتظارمولدین آملی برای حضوردراتاق بازرگانی

به گزارش واحد خبری سیده آمل: میران مدیریت اتاق بازرگانی شهرستان آمل جهت خیرمقدم گویی به جایگاه مشخص اتاق بازرگانی در خصوص صنعت و معدن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان بخش خصوصی آمل از ۱۲ سال گذشته به دنبال افتتاح این اتاق درآمل بودند که آقای عشریه ریاست اسبق اتاق بازرگانی آمل با ساخت این بنا بانی خیر تاسیس این اتاق در آمل شدند.

مدیریت اتاق بازرگانی آمل با ارائه عملکرد ۲ ساله اتاق بازرگانی درآمل اضافه کرد: بخش خصوصی درامر تولید نمی تواند تعلل کند به همین جهت ما کارگروه های بخش کشاورزی را تشکیل داده ایم و تشکیل کارگروه بخش صنعت نیز در دست اقدام قرار دارد.

نتیجه تلاش ۲ ساله اتاق بازرگانی در آمل

وی همچنین صدور ۲۶۵ کارت بازرگانی را طی ۲ سال کاری از فعالیت های دیگر این اتاق عنوان کرد وافزود: این آمار از شهرستان درسطح کشور قابل توجه بوده و ما در سال ۹۹ با صدور ۵۸۰ کارت گواهی مبداء و در سال ۱۴۰۰ نیز با صدور ۱۴۵۱ کارت دیگر با ارزش اعتباری ۵۳ میلیون دلار روند رو به رشدی را پیش بینی خواهیم کرد که نشان از فعالیت تولیدی بالای شهرستان هست.

گلایه رهبری از اقتصاد بیمار

در ادامه سیدجلیل مرتضوی، امام جمعه آمل با اشاره به گلایه رهبری از وضعیت حمایتی و پیگیری تولیدکنندگان اظهار داشت: بایدپیگیررفع مشکلات وایجادتسهیلات برای صنعتگران و کشاورز ان باشیم.

وی با بیان این مطلب که ما در همه زمینه ها رشد داشته ایم و درحوزه اقتصادی هم تصریح کرد: امادرحال حاضر دارای اقتصاد بیماری هستیم که نتوانست معیشت مردم راتامین و اشتغا لزایی درستی کند.

امام جمعه آمل تاکید کرد: برای داشتن اقتصاد سالم باید تولید علم همزمان با تولید ثروت رقم بخوردتا شاهد اقتصادی متحول باشیم.

سید عباس حسینی، فرماندار شهرستان آمل نیز دراین افتتاحیه بیان داشت: جهان استکبار با تلاش خصمانه در قالب طرح های اقتصادی، تمام معادلات اقتصادی ما را دچار اتفاقات پیچیده و بسیار هولناکی مانند: تحریم و ورود به نرخ دلارنمود و از آن طرف، عدم هماهنگی ها درسطح کلان کشور درحوزه اقتصادی رقم خورد که نتیجه اش را همه ما شاهدیم.

تفاهم نامه نماینده آمل و رئیس اتاق بازرگانی استان

حسینی تفاهم نامه فی مابین حاجی پور و مهاجری را خواست ۱۲ ساله فعالان حوزه اقتصادی آمل برای تاسیس اتاق بازرگانی این شهردانست و خاطر نشان شد: اینجا یک ظرفیت جدی برای استان خواهد شد و آمل بازوی قوی برای اینکه آن گفتمان اقتصادی درسطح استان تقویت شود است.

وی مدل اتاق بازرگانی را یک مدل متعالی درتمامیت دنیا توصیف و اذعان داشت: در اتاق بازرگانی همه اعضاء باهم کار سه قوه مقننه؛ مجریه و قضاییه را مد نظر داشته و انجام می دهند که همدلی و هماهنگی بین دولت و بخش خصوصی جزء وظیفه مندی این اتاق هست تا خواسته و مطالبه گری که قرار است درفضایی قانونی اتفاق بیافتد را پاسخگو باشند.

فرماندار آمل یادآور شد: بنده بعنوان نماینده درسطح شهرستان باورم بر این است آن سازو کار و چارچوبی که برای این اتاق تعریف شده بیشترین خدمات برای تسهیل در امور اقتصادی و تولیدات شهرستان را با شتاب ویژه شکل خواهدگرفت و انشاالله ما شاهد برکاتش درکل شهرستان باشیم.

نتیجه تلاش 2 ساله اتاق بازرگانی در آمل
نتیجه تلاش ۲ ساله اتاق بازرگانی در آمل
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید