شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32836 |
|
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ساخت ساختمان گمرک درشهرک صنعتی آمل طبق مراسمی  دفترنمایندگی اتاق بازرگانی شهرستان آمل با حضورعبدالله مهاجردارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و امام جمعه آمل، نماینده منتخب شهرستان و فرماندار در بیست و سومین روز ازبهمن ماه ۱۴۰۰بصورت رسمی افتتاح شد. گزارش واحدخبری سیده آمل: رضاحاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل در آیین افتتاح اتاق بازرگانی […]

ساخت ساختمان گمرک درشهرک صنعتی آمل

طبق مراسمی  دفترنمایندگی اتاق بازرگانی شهرستان آمل با حضورعبدالله مهاجردارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران و امام جمعه آمل، نماینده منتخب شهرستان و فرماندار در بیست و سومین روز ازبهمن ماه ۱۴۰۰بصورت رسمی افتتاح شد.

گزارش واحدخبری سیده آمل: رضاحاجی پور نماینده منتخب شهرستان آمل در آیین افتتاح اتاق بازرگانی این شهرستان با اعلام اینکه ۲۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی درآمل فعالیت دارند ،گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حمایت از تولید کنندگان کشور درقالب شعارهای هرساله، خصوصا امسال مبنی برتولید، اشتغالزایی و مانع زدایی در سطح کشور برنامه ریزی هایی در رابطه با حمایت از تولیدات کشور انجام شد.

صحبت دبیرمجمع نمایندگان مازندران بادولتمردان و مسئولان

حاجی پور در ادامه عنوان کرد: وقتی یک سرمایه گذار و تولید کننده وارد استانداری یا ادارات صمت و جهادکشاورزی می شود باید اتاقی مخصوص vip  برایش درنظر گرفته شود تا درحال استراحت ما از او خواسته هایش را مطالبه کنیم که چه مراحل اداری را در این ادارات خواسته تا برایش فراهم کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: کسی که درحوزه صنعت و تولیدات و صادرات فعالیت دارد از کارهای بروکراسی اداری خیلی سردرنمی آورد و عمدتا حوصله این کارها را ندارد.

رضا حاجی پور با بیان اینکه وزارت صمت و کشاورزی باید دستورالعملی را در راستای رفع نیازمندیهای تولیدکنندگان و سرمایه گذار و صادرکنندگان و حمایت از آنها ترتیب ببیند اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان کشوری و استانی و شهرستان باید امکانات لازم تولید کنندگان را فراهم کنند.

نماینده آمل با اشاره و قدردانی از اعتماد مردم در انتخابات یازدهمین نماینده مجلس شورای اسلامی به خودش تصریح کرد: روزی که شما مردم این اعتماد را به بنده کردید در قالب کارگروههایی تخصصی جهت پیگیری یک سری مسائل، مشکلات و خواسته های مردم را احصاء کردیم.

ساخت ساختمان گمرک درشهرک صنعتی آمل

حاجی پور از ساخت ساختمان گمرک در آمل خبر داد و اضافه کرد:  یکی از خواسته های شما مردم احداث و راه اندازی ساختمان گمرک بود که امروز با پیگیری های ما زمین آن در شهرک صنعتی خریداری و مجوز آن نیز گرفته شد.

دبیرمجمع نمایندگان مازندران در پایان ازتوجه مسئولین و حمایت آنان از تولیدکنندگان و صنعتگران که قطب اقتصادی کشور هستند قدر دانی کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید