پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-09
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 35654 |
|
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

منتخبین داستان کوتاه اشکواره حسینی لیلا خانم،جسارت نباشه.شنیدم حقوق کلونی بابت این ماموریت ها میدن. والا! خون به دل ما کردن اینا. جوونای مردم دارند واسه یه لقمه نون سگ دو می زنند، اونوقت یکی مثل شوهر شما، با چهار روز ماموریت پول پارو میکنن. آخه حیف نیست به خاطر چندرغاز پول زن و بچه […]

منتخبین داستان کوتاه اشکواره حسینی

لیلا خانم،جسارت نباشه.شنیدم حقوق کلونی بابت این ماموریت ها میدن. والا! خون به دل ما کردن اینا. جوونای مردم دارند واسه یه لقمه نون سگ دو می زنند، اونوقت یکی مثل شوهر شما، با چهار روز ماموریت پول پارو میکنن. آخه حیف نیست به خاطر چندرغاز پول زن و بچه شون رو ول می کنند می رن مملکت غریب. که چی؟ که پول روی پول بذارن ؟

 گوشم پر بود از نیش و کنایه ها و دلم خون.یک ماه می شد که از محمدم بی خبر بودیم و در این یک ماهی به ما سخت تر از زمان های دیگر گذشته بود؛نه تنها تموم مسئولیت ها بر عهده من بود بلکه جواب دلتنگی و بابا خواستن های زهرا را هم باید من می دادم و ….

به گزارش پایگاه خبری سیده آمل: بخش داستان کوتاه اشکواره حسینی بهانه ای بود برای روی کاغذآوردن درد و دل همسر شهید زال نژاد به قلم زهرادخترشهید زال نژاد در داستان کوتاهی با عنوان “دیدار یار غایب” تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

خانواده شهید مدافع حرم زال نژاد میزبان دبیران ششمین اشکواره حسینی، مسئولین شهرستانی و دوستداران فرهنگ و ادب حماسه حسینی درمراسم خوانش داستان کوتاه شدند.

فاطمه شفیع زاده دبیر بخش داستان کوتاه از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه بخش ملی داستان کوتاه اشکواره حسینی می گوید: ازآثاری که ۱۷ استان به بخش داستان کوتاه این اشکواره ارسال کرده بودند؛ سه اثر بعنوان برگزیده اول تا سوم، و دو اثر بعنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

منتخبین داستان کوتاه اشکواره حسینی

وی افزود: آثار منتخب به ترتیب الفبای نام نویسندگان به شرح ذیل می باشد و رتبه ی هر نویسنده، در مراسم روز اختتامیه اشکواره که از ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۲۸ شهریور در دانشگاه شمال برگزار می شود اعلام خواهد شد.

 نویسنگان محترم (به ترتیب حروف الفبا)به نام های خانم مریم خراسانی مطلق از استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) با داستانی بنام: بی خوابی.

آقای مسعود صفری از استان اصفهان با داستانی به نام: سخت ترین نقش دنیا

 خانم زهرا فهیمیان از استان مازندران(بابل) با داستانی به نام: حلیم نذری.

آثار شایسته تقدیر

 همینطور دو اثر شایسته تقدیر آقای عابدین زارع از استان فارس، با داستانی به نام: قاصدکی در دست باد و آقای مصطفی توفیقی از استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) با داستانی به نام: آبتین که صاحب عنوان در این دوره از اشکواره حسینی در بخش داستان کوتاه شدند

. در ادامه و در ویژه برنامه ای با نام “عصری با داستان”، خوانش تعدادی از این آثار برگزیده توسط خانم ها امیرصادقی، فهیمیان، غفوری و زال نژاد و در حضور جمعی از مردم علاقمند به داستان و همینطور مسئولین انجام شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید