دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32713 |
|
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مناطق محروم منتظرتوجه ویژه مسئولین انقلابی بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران: این انقلاب، انقلاب پا برهنه ها و مستضعفین است. در دوازدهمین روز ازچهل و سومین بهمن انقلاب به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل و خیرین این شهرستان مسجد باب الحوائج درمنطقه آسیب وکم برخوردار امت آبادآمل طی مراسمی تنها با حضور اسفندیاریان، ریاست بهزیستی شهرستان […]

مناطق محروم منتظرتوجه ویژه مسئولین انقلابی

بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران: این انقلاب، انقلاب پا برهنه ها و مستضعفین است.

در دوازدهمین روز ازچهل و سومین بهمن انقلاب به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل و خیرین این شهرستان مسجد باب الحوائج درمنطقه آسیب وکم برخوردار امت آبادآمل طی مراسمی تنها با حضور اسفندیاریان، ریاست بهزیستی شهرستان و قلی پور، ریاست کمیته امداد آمل به بهره برداری رسید.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: مهندس طاهری نسب، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل درابتدای سخنانش بااشاره به فرمایش امام خمینی (ره)که این انقلاب، انقلاب پابرهنه ها و مستضعفین است،افزود: قرار بود نظام طاغوت و شاهنشاهی سرنگون و به داد مستضعفین رسیدگی شود.

مناطق محروم منتظرتوجه ویژه مسئولین انقلابی

این مسئول جهادی تصریح کرد: امروز انتظار ما از مسئولین عزیز شهرستان بخصوص اعضاء انقلابی شورای شهرآمل و دفترامام جمعه، حضوردراین منطقه محروم و شنیدن درد ودلهای مردم آسیب دیده این محل بود، اما متاسفانه شرف حضور نداشتند.

طاهری نسب درادامه باتقدیروتشکرازتلاشهای فرمانده پایگاه مقاومت این منطقه آسیب جهت پیگیری تحولات امت آباد، عنوان کرد: شروع ساخت این مکان مقدس با مساحت۲۵۰ مترمربع بعنوان مسجد باب الحوائج و حسینیه، به سال ۹۷ برمی گردد.

وی هزینه ساخت این مسجد رایک میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: بخش اعظم ساخت مسجد به همت گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه آمل و خیرین بود که امروز به میمنت اولین روز از سالروز پیروزی انقلابمان بهره برداری رسمی رسید.

اسلام احوند فرمانده پایگاه مقاومت باب الحوائج این منطقه محروم نیز در گزارشی بیان داشت: از ۴ سال پیش با ورود مستقیم سپاه ناحیه آمل به امت آباد ما تحولات چشمگیر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و بهداشت و بهزیستی شاهد هستیم.

احوند از ساخت و مقاوم سازی بیش از ۲۰۰ منزل مسکونی دراین منطقه آسیب خبر داد و اضافه کرد: ساخت مجموعه ورزشی، ساخت سرای محله به مساحت ۲۰۰ مترمربع، آسفالت و بهسازی راه امت آباد و ساخت پایگاه مقاومت و ورود گروههای تخصصی از دیگر کارهای انجام شده در این منطقه هست.

فرمانده پایگاه مقاومت باب الحوائج با تشکر ازکمکهای مومنانه بسته های معیشتی سپاه به مردم منطقه ابراز داشت: در زمینه بهداشت و درمان همچنین مشاوره خانواده و ویزیت رایگان اهالی نیزکارهای ارزنده ای صورت گرفت که از همه حامیان و بانیان کمال تشکر را داریم.

مناطق محروم منتظرتوجه ویژه مسئولین انقلابی

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید