چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-08
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15326 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۲۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، صبح دوشنبه مورخ ۳/۷/۹۶ با هماهنگی مسئول محترم کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه تیم کارشناسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل از کارخانه تولیدی لبنیات گلا شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع)  آمل بازدید بعمل آمد. در این بازدید قبل از هر چیز […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، صبح دوشنبه مورخ ۳/۷/۹۶ با هماهنگی مسئول محترم کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه تیم کارشناسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل از کارخانه تولیدی لبنیات گلا شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع)  آمل بازدید بعمل آمد.

در این بازدید قبل از هر چیز جویای موسس شرکت جناب دکتر علیرضا شجری  و یا مدیر عامل آن ، جناب دکتر اسماعیل خاتمی مقدم  شدیم  که متاسفانه حضور نداشتند و مسئول آموزش , قسمت اداری شرکت ، خانم روشنا خوشبین ، هیئت ناظر را همراهی و پاسخگو شدند .

خوشبین در پاسخ به سوالات ما گفت : در حال حاضر شرکت دارای ۱۹۲ پرسنل هست  که ۱۵ نفر از آن زنان کارمند ما هستند تاریخ تاسیس ، سال ۱۳۷۵ بوده که الان با ۵ خط تولید  ۱- ماست  ۲- دوغ  ۳- پنیر  ۴ – اسپردرایر که نوعی پرمیت مواد اولیه شیر خشک می باشد فعالیت دارد .

مدیر آموزش شرکت در رابطه با بخش آموزش شرکت افزود : کلاس های آموزشی ما در زمینه های مواد ضدعفونی کننده ای که مورد مصرف تولیداتمان هست   – بهداشت  – ایمنی  – علوم آزمایشگاهی  تولیدات و سلانت محصول  کار می کند .

سپس در ادامه جناب مهندس سعید امدادی مسئول فنی خط تولید شرکت گلا پیرامون تهیه مواد اولیه و چگونگی روند کار هر یک از خط تولید گفت : مواد اولیه شرکت از درون استانی یا  استانهای مختلف داخلی مانند : اصفهان ، آذر بایجان ، تهران ، مشهد و.. می باشد و مشکلات ما غالبا در مورد خرابی دستگاهها ، آلودگی و تامین مواد اولیه ، و قیمت تمام شده برای بازار مصرف هست  تا آن را بتوانیم به ثیات برسانیم و رضایتمندی مشتری را داشته باشیم که در امر عرضه کالای تولیدی بسیار مهم است و تا ما این راه طولانی به ثبات رساندن نرخ محصول تمام کنیم , متاسفانه خیلی فاصله است که حمایت و تمهیدات سیاسی دولت را می طلبد

قابل به ذکر است قسمتی از تولیدات این شرکت در رابطه با ظروف یک بار مصرف استرلیزه جهت بسته بندی محصولات لبنی خود می باشد

در ادامه با توجه به عدم اجازه تصویر برداری از خط تولید تصاویر مختصری را از تولید این شرکت می بینیم .

   

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید