جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 15303 |
|
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، صبح دوشنبه مورخ ۳/۷/۹۶ با هماهنگی مسئول محترم کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه تیم کارشناسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل از کارخانه تولیدی کارتن شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع)  آمل بازدید بعمل آمد . در ابتدای بازدید طی ملاقاتی که با […]

به گزارش واحد خبری سیده آمل ، صبح دوشنبه مورخ ۳/۷/۹۶ با هماهنگی مسئول محترم کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل به همراه تیم کارشناسی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل از کارخانه تولیدی کارتن شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع)  آمل بازدید بعمل آمد .

در ابتدای بازدید طی ملاقاتی که با مالک مجموعه ، جناب آقای حسن اندواری داشتیم از نام شرکت ،سال ثبت ، تعداد پرسنل و روند کاری خط تولید سوالاتی شد .

 وی در پاسخ گفت  : مورخ ۱/۳/۸۶ شرکت با نام کیهان سپهر به ثبت رسید که این مجموعه در سال ۲۳ /۱/۹۶ با مدیریت عامل آقای شاهنوری در ادامه کار شرکت کارتون سازی پرند دابودشت  توسعه یافته  و در شهرک امامزاده عبدالله (ع) با ۶ خط تولید ۱- ورق سازی پیوسته  ۲- برش – ۳ – چاپ ۴- دایکات  ۵- دوخت  ۶- بسته بندی  فعالیت دارد و تولیدات خود را به همه نقاط کشور ارسال می کند .

در ادامه اندواری دررابطه با مشکلات تهیه مواد اولیه کارخانه افزود :سال گذشته با خرید ماشین آلات تولید کار را شروع کردیم و بخشی از مواد اولیه کارخانه را از خارج و بخش دیگر را از بازیافت مواد داخلی تهیه می کنیم  که در زمینه راغب نبودن معامله بخش خارجی با  تو.لید کنندگان دچار مشکل می باشیم

وی دلایل مشکلات تهیه مواد اولیه از خارج کشور را چنین عنوان کرد : شرکتهای خارجی به دلیل اقتصاد بیمارگونه داخل ایران و نبودن ثبات نقدینگی و ارز برای سرمایه گذاری در ایران زیاد راغب نیستند و این در امر تولید و نقدینگی ما نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

وی در رابطه با چگونگی بازار فروش گفت : بعد از سفارش گرفتن از کارخانه های مختلف جهت بسته بندی محصولات تولیدیشان ما اقدام به خرید مواد اولیه آن سفارش نموده و با درخواست و میل مشتری بسته به نوع کالا انواع بسته بندی را تحویل می دهیم  که در همین راستا همانگونه که شاهد هستید  در امر عرضه کالا در بازارفروش نوع و کیفیت و چگونگی بسته بندی  حرف اول را می زند و بسیار حائز اهمیت است . مثلا زعفران ایران به اسپانیا بصورت فله با قیمت ناچیز صادر می شود ولی با کیفیت بسته بندی در آن کشور  با مبلغ بسیار بیشتری با نام زعفران اسپانیا با مرغوبیت بالا به کشورهای حاشیه نشین و دوباره به مملکت خودمان برمی گردد.

در پایان بازدید , مسئول محترم  برنامه ریزی تولید شرکت ، جناب مهندس  سیدعمادالدین جباری سیر خط تولیدو روند کاری را به بازدید کنندگان توضیح داد که تصاویر گویای زحمات این زحمت کشان در عرصه خودکفایی می باشد .

و من الله التوفیق مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل 2

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید