پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32761 |
|
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد: درسالهای سخت اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف بسیج سازندگی درکنار کارهای عمرانی و سازندگی، حمایت از تولیدکنندگان جهت رشد توسعه تولیدات عرصه اقتصادی کشور است، این تولیدات درحوزه های کشاورزی، پرورش دام و طیور و پرورش گیاهان تزئینی گلخانه ای و آپارتمانی است . مسئول بسیج سازندگی آمل خبر […]

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد:

درسالهای سخت اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف بسیج سازندگی درکنار کارهای عمرانی و سازندگی، حمایت از تولیدکنندگان جهت رشد توسعه تولیدات عرصه اقتصادی کشور است، این تولیدات درحوزه های کشاورزی، پرورش دام و طیور و پرورش گیاهان تزئینی گلخانه ای و آپارتمانی است .

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد:

 

به گزارش واحد خبری سیده آمل: در ششمین روز از دهه فجر ۱۴۰۰ انقلاب کارگاه تولیدی گلخانه به مساحت ۱۸۰۰ متر در روستای بورمحله با حضور سروان حامد طاهری نسب، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل و سرهنگ مهدی قربانی فرمانده حوزه بسیج جوادالائمه و شورای دهیاری محل و سروان هادی علیزاده، روابط عمومی سپاه ناحیه آمل افتتاح شد.

رحمان پنداری به همراه همسرش از سال ۱۳۸۵ تصمیم به راه اندازی یک واحد کارگاه تولیدی گلهای زینتی آپارتمانی گرفتند.

وی از نحوه ادامه کار تولیدی گلخانه اش اینگونه می گوید: با گذشت زمان برای توسعه و پیشرفت کار به کمک مالی نیاز داشتیم که برای همین از طریق فرمانده حوزه محل جهت دریافت تسهیلات بانکی به بسیج سازندگی سپاه آمل معرفی شدیم.

این تولیدکننده گل و گیاهان تزئینی مبلغ دریافتی وام حمایتی را ۱۰۰میلیون تومان عنوان کردو افزود: این وام، واقعا برای توسعه نوسازی و بازسازی استقامت تیرچه های گلخانه و تهیه ابزار کار لازم بود که از طریق حمایت بسیج سازندگی سپاه آمل تسهیلات آن فراهم شد.

پنداری انواع گلهای تولیدی خود را بالغ بر ۱۰ نوع اعلام و اظهار داشت: انواع گلهای آپارتمانی و گلهای شاخه ای مانند: برگ انجیری، درازینا،استر، اسپراکوس، شمشاد، سیکاس و غیره در این گلخانه پرورش و تولید شده و به بازار عرضه می شود.

رحمان پنداری در پایان با تقدیر از زحمات بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل بیان داشت: تعداد ۵ نفر در این کارگاه تولیدی مشغول بکار شده اند که  با پیشرفت کار قطعا تعداد همکاران ما نیز بیشترخواهد شد .

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید