پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
کد خبر: 32745 |
|
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهدا ناظر بر عملکرد ماهستند به یاد و پاسداشت آرمان‌های شهدا در اولین پنجشنبه گرامیداشت چهل وسومین سالروز فجر انقلاب فرمانده سپاه ناحیه آمل، امام جمعه و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل جهت فاتحه خوانی و غبار روبی حضوربهمرساندند. به گزارش واحد خبری سیده آمل: […]

شهدا ناظر بر عملکرد ماهستند

به یاد و پاسداشت آرمان‌های شهدا در اولین پنجشنبه گرامیداشت چهل وسومین سالروز فجر انقلاب فرمانده سپاه ناحیه آمل، امام جمعه و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم آمل جهت فاتحه خوانی و غبار روبی حضوربهمرساندند.

به گزارش واحد خبری سیده آمل: حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل، با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دهه فجر را فرصت خوبی برای بازنگری عملکرد مسئولان دانست و ادامه داد: امروز فرصت خوبی است تا ببینیم چه کاری را برای مردم انجام داده ایم، کجا قوت داریم و کجا ضعف داریم.

وی همچنین افزود: باید برقوتها بی افزاییم و برجبران ضعف ها برآییم تا امروز همان کارنامه درخشانی قابل قبول را به مردم تحویل دهیم.
امام جمعه آمل تصریح کرد:به فرمایش مقام معظم رهبری ” مردم ولی نعمت ما هستند و هر آنچه که داریم از این مردم است” این به حرف نه بلکه درعمل هست.
مرتضوی با بیان اینکه رضایت مردم و حضور مردم مهم است اظهارداشت: این شهدا و خانواده های شهدا که امروز می بینیم هم از همین مردم هستند، شهدا به وظیفه خود عمل کردند و عند ربهم یرزقون شدند ، رستگارشدند.

شهدا ناظر بر عملکرد ماهستند

امام جمعه آمل تاکید کرد: دین داری و دین مداری شاخ و برگهای زیادی دارد که در پی گرفتن راه شهدا یکی از آنهاست و شهدا امروز ناظربر اعمال ما هستند و در این روز فرخنده همه ما در اینجا آمدیم تا با شهدا و آرمان‌های آنها میثاقی دوباره ببندیم.

شهدا ناظر بر عملکرد ماهستند.
شهدا ناظر بر عملکرد ماهستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه رسمی خبری- تحلیلی سیده آمل در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید